Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні (44 академічні години) |
Форма контролю | диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
підготовка студентів у галузі проектування, реконструкції, технічної експлуатації захисних споруд цивільного захисту.
Завдання навчальної дисципліни
отримання студентами знань про основи проектування та реконструкції захисних споруд та споруд подвійного призначення (СПП), основні експлуатаційні вимоги до утримання та експлуатації захисних споруд та споруд подвійного призначення (СПП).
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
ЗК1. Знання спеціальних розділів фундаментальних дисциплін, в обсязі, необхідному для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін;
ЗК5. Уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
ЗК6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;
ЗК7. Креативність, здатність до системного мислення;
ЗК8. Наполегливість у досягненні мети;
ЗК9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
ЗК10. Відповідальність за якість виконуваної роботи;
ЗК11. Ініціативність та підприємницький дух
спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК3. Знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
СК5. Здатність використовувати отримані знання та уміння для роботи в галузі промислового і цивільного будівництва і розуміти необхідність дотримання правил техніки безпеки, при виконанні посадових обов’язків;
СК9. Здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень;
СК12. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
ПРН 4. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті
ПРН 11. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
ПРН 12. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
ПРН 18. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
ПРН 20. Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань;
ПРН 21. Здатність адаптуватись до нових умов та самостійно приймати рішення;
ПРН 22. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
ПРН 23. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;