Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 4 кредит ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (28 академічних годин), практичні (20 академічні години) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Організація будівництва (спецкурс)» є надання студентам теоретичних знань і практичних вмінь і навичок щодо розроблення організаційно-технологічної документації, організації планування та виконання будівельно-монтажних робіт, раціонального їх ресурсного забезпечення, а також стосовно організації діяльності будівельних підприємств у сучасних умовах господарювання України.
Завдання навчальної дисципліни
- ЗК1. Знання спеціальних розділів фундаментальних дисциплін, в обсязі, необхідному для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін;
- ЗК3. Здатність здійснювати пошук, аналіз і критичне оцінювання інформації з різних джерел, а також вміти працювати як індивідуально, так і в команді;
- ЗК10. Відповідальність за якість виконуваної роботи, прояв ініціативності та підприємницького духу.
2. Фахові компетентності спеціальності (ФК):
- ФК1. Знання про тенденції розвитку та найбільш важливі нові розробки в сфері промислового і цивільного будівництва;
- ФК5. Здатність використовувати отримані знання та вміння для роботи в галузі промислового та цивільного будівництва, а також розуміти необхідність дотримання правил техніки безпеки при виконанні функціональних обов’язків;
- ФК9. Здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних завдань і проведенні досліджень;
- ФК11. Здатність оцінювати доцільність і можливість застосування нових методів та технологій у задачах проектування, зведення та реконструкції будівель, споруд й інженерних мереж;
- ФК12. Здатність аргументувати вибір методу розв’язання конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Передумови для вивчення дисципліни
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Здобувач вищої освіти повинен знати:
- ПРН1. Здатність продемонструвати знання і розуміння сучасних принципів, необхідних для розв’язання інженерних задач та виконання досліджень в сфері будівництва і цивільної інженерії;
- ПРН2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденцій розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
- ПРН3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
- ПРН4. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень у суспільному, економічному, соціальному та екологічному контексті;
- ПРН8. Застосовувати отримані знання і практичні навички, адаптувати результати наукових досліджень для створення нових та експлуатації існуючих будівель, споруд та інженерних мереж;
- ПРН9. Застосовувати знання і навички для розв’язання інженерних задач синтезу та аналізу елементів і систем, характерних обраній спеціальності;
- ПРН11. Ефективно працювати як індивідуально, так і в складі команди;
- ПРН15. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти для розв’язання інженерних задач обраної спеціальності й проведення досліджень;
- ПРН16. Самостійно спроектувати і спланувати будівництво будівлі, споруди і інженерних мереж з урахуванням основних аспектів визначеної задачі;
- ПРН17. Оцінити доцільність та можливість застосування нових методів і технологій у задачах будівництва та цивільної інженерії;
- ПРН18. Аргументувати вибір методів розв’язання спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати і захищати прийнятті рішення;
- ПРН20. Уміння представляти й обговорювати отримані результати і здійснювати трансфер набутих знань;