Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 4 кредити ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (28 академічних годин), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка професіоналів високого рівня в галузі будівництва та цивільної інженерії, які досконало володіють спеціальними теоретичними знаннями та практичними вміннями за освітньою програмою «Промислове та цивільне будівництво», здатні виконувати професійні обов’язки щодо експлуатації та реконструкції будівель і споруд.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
- загальні компетентності:
здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
- фахові компетентності:
- знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області промислового і цивільного будівництва;
- знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розвʼязання задач в області промислового і цивільного будівництва;
- знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст, технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
- здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;
- здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, матаматичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розвязання інженерних завдань при проведенні наукових досліджень;
- здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання;
- здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень;
- здатність оцінювати доцільність та можливість застосування нових методів і технологій у задачах реконструкції будівель і споруд та інженерних мереж тощо;
- здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
- здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язання інженерних задач та виконання досліджень в області будівництва та цивільної інженерії;
- здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
- здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
- здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
- самостійно планувати та виконувати експерименти; оцінювати отримані результати;
- застосовувати отримані знання й практичні навички, адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та експлуатації існуючих будівель і споруд та інженерних мереж;
- застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
-самостійно виконувати експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
- критично проаналізувати основні показники функціонування будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та оцінити використані технічні рішення;
- застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
- самостійно спроектувати будівлю, споруду і мережі цивільної інженерії з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
- оцінити доцільність та можливість застосування нових методів і технологій в задачах будівництва та цивільної інженерії;
- аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
- здатність усвідомлювати необхідність навчанні впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.