Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (32 академічні години) практичні (28 академічних годин) |
Форма контролю | диф. залік |
Мета навчальної дисципліни
Навчити здобувачів освіти способам розрахунку сталезалізобетонних конструкцій відповідно до діючих норм, конструюванню і графічному відображенню елементів несучих конструкцій будівель і споруд з застосуванням актуальних програмних комплексів для ПЕОМ.
Завдання навчальної дисципліни
Надання майбутнім інженерам знань і навичок у проектуванні раціональних сталезалізобетонних конструкцій і закласти фундамент знань у майбутніх магістрів по виконанню розрахунків та креслень несучих конструкцій із сталезалізобетону.
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
ЗК3. здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК1. знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області промислового і цивільного будівництва;
СК2. знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розв’язання задач в області промислового і цивільного будівництва;
СК3. знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
СК6. здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;
СК7. здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та при проведенні наукових досліджень;
СК8. здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання;
СК9. здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень;
СК10. здатність самостійно проектувати будівельні конструкції, споруди, інженерні мережі та їх елементи з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
СК11. здатність оцінювати доцільність та можливість застосування нових методів і технологій у задачах проектування, зведення та реконструкції будівель і споруд та інженерних мереж тощо;
СК12. здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН1. здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 2. здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 3. здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
ПРН 4. здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
ПРН 8. застосовувати отримані знання й практичні навички, адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та експлуатації існуючих будівель і споруд та інженерних мереж;
ПРН 9. застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
ПРН 13. самостійно виконувати експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
ПРН 14. критично проаналізувати основні показники функціонування будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та оцінити використані технічні рішення;
ПРН 15. застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
ПРН 16. самостійно спроектувати будівлю, споруду і мережі цивільної інженерії з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
ПРН 17. оцінити доцільність та можливість застосування нових методів і технологій в задачах будівництва та цивільної інженерії;
ПРН 18. аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
ПРН 22. здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні тенденції та перспективи застосування сучасних матеріалів при зведенні сталезалізобетонних конструкцій, останні наукові досягнення в дослідженні сталезалізобетонних конструкцій.
вміти:
- користуватись нормативною та довідковою літературою, вирішувати конкретні питання по застосуванню тієї чи іншої конструктивної форми та матеріалу, сучасних інженерних рішень при проектуванні стале залізобетонних конструкцій;
- виконувати розрахунки несучих конструкцій із сталезалізобетону;
- оформляти креслення сталезалізобетонних конструкцій.