Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
вибіркова |
Галузь знань |
19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність |
192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма |
«Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» |
Обсяг дисципліни |
4 кредити ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічних години), лабораторні заняття (10 академічних години), практичні заняття (8 академічних години). |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
є здобуття студентами фізико-хімічних знань про механізм та закономірності процесів утворення, розвитку й руйнування структури матеріалу на різних стадіях його існування у взаємозв’язку із зовнішнім середовищем. Практичне використання цих відомостей при виготовленні й експлуатації матеріалів у будівельних конструкціях і виробах
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
1. Загальні компетентності (ЗК):
Здатність проводити дослідження на відповідному рівні;
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
2. Фахові компетентності спеціальності (ФК):
Здатність інтегрувати спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів для вирішення складних інженерних задач відповідно до спеціалізації.
Здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати та презентувати прийняті рішення;
Передумови для вивчення дисципліни.
Вивчення дисципліни «Фізико-хімічної механіки будівельних матеріалів» базується на вивчених раніше дисциплінах: Технологічні підходи використання відходів різних галузей у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів, Прогресивні технології виробництва будівельної кераміки
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціалізації та проведення досліджень;
Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди та нести відповідальність за внесок до професійних знань і практик;
Вміти самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою та інноваційною діяльністю;