Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
вибіркова |
Галузь знань |
19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність |
192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма |
«Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» |
Обсяг дисципліни |
4 кредити ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічних години), лабораторні заняття (8 академічних години), практичні заняття (10 академічних години). |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
є забезпечити студентам можливість опанувати методикою діагностики будівельних матеріалів і конструкцій, оцінювання їхнього технічного стану, складання технічних паспортів на будівельні матеріали і конструкції, розроблення складів будівельних матеріалів для відновлення конструкцій і будівель та інженерних споруд.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
1. Загальні компетентності (ЗК):
- Здатність проводити дослідження на відповідному рівні;
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
- Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
- Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
2. Спеціальні (фахові, предметні) (СК):
- Здатність інтегрувати спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів для вирішення складних інженерних задач відповідно до спеціалізації.
- Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні задач в галузі будівництва та цивільної інженерії;
- Здатність знаходити оптимальні рішення при створенні окремих видів будівельної продукції з урахуванням вимог міцності, довговічності, безпеки життєдіяльності і якості;
Передумови для вивчення дисципліни.
Вивчення дисципліни «Діагностика будівельних матеріалів і конструкцій» базується на вивчених раніше дисциплінах: «Прогресивні технології виробництва будівельної кераміки», «Технологічні підходи використання відходів різних галузей у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів»; «Проектування підприємств будівельної індустрії», «Технологія виробництва ефективних будівельних конструкцій»
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
• Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціалізації та проведення досліджень;
• Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди та нести відповідальність за внесок до професійних знань і практик;
• Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціалізації з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
• Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
• Вміти адаптуватись та розв’язувати проблеми будівельної галузі у нових та нестандартних ситуаціях за наявності обмеженої інформації та самостійно приймати рішення.