Навчальний курс 192мБТ2ММ2 Ресурсо- та енергозбереження у виробництві будівельних матеріалів

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

вибіркова

Галузь знань

19 Архітектура і будівництво

Спеціальність

192 Будівництво та цивільна інженерія

Освітня програма

«Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів»

Обсяг дисципліни

4 кредити ECTS (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічних години), лабораторні заняття (10 академічних години), практичні заняття (8 академічних години).

Форма контролю

Диференційований залік

Мета навчальної дисципліни

є здобуття студентами теоретичних основ, загальних принципів і особливостей технологій виробництва будівельних матеріалів, спрямованої на ресурсо- енергозбереження та практичне використання цих знань при виготовленні й експлуатації матеріалів у будівельних конструкціях та матеріалах.

Завдання навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:

 Загальні компетентності (ЗК):

• Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

• Здатність проводити дослідження на відповідному рівні;

• Здатність до адаптації та дії в новій ситуації;

• Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;

• Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;

2. Фахові компетентності спеціальності (ФК):

Здатність інтегрувати спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів для вирішення складних інженерних задач відповідно до спеціалізації.

Здатність вивчення основ ресурсозбереження і основних напрямів утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювання можливостей ефективного використання техногенної сировини в будівельних технологіях;

Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні задач в галузі будівництва та цивільної інженерії;

Здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати та презентувати прийняті рішення;

Здатність володіти знаннями про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області технології виробництва будівельних виробів і матеріалів.

Передумови для вивчення дисципліни.

Вивчення дисципліни «Ресурсо-та енергозбереження у виробництві будівельних матеріалів» базується на вивчених раніше дисциплінах: Технологічні підходи використання відходів різних галузей у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів, Технологія виробництва ефективних будівельних конструкцій

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:

• Обирати раціональні напрями утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювати властивості будівельних матеріалів і виробів із застосуванням техногенної сировини у порівнянні з аналогічними на основі традиційної сировини, виконувати технологічні розрахунки;

• Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання процесу будівельного виробництва,  враховуючи їх міцність та довговічність;

• Застосовувати спеціалізовані знання, що включають сучасні наукові здобутки, практичні навички та адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та ефективних способів та технологічних параметрів одержання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій високої довговічності;

• Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел враховуючи не технічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціалізації та проведення досліджень;

• Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди та нести відповідальність за внесок до професійних знань і практик;

• Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціалізації з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;

• Вміти  самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою та інноваційною діяльністю;

• Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;

• Вміти  адаптуватись  та розв’язувати проблеми будівельної галузі у нових та нестандартних ситуаціях за наявності обмеженої інформації та  самостійно приймати рішення.

Координатор Syllabus