Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність |
192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма |
«Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» |
Обсяг дисципліни |
5 кредити ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (32 академічних години), лабораторні заняття (10 академічних години), практичні заняття (10 академічних години). |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Є здобуття студентами теоретичних основ, загальних принципів і технологій виробництва будівельних матеріалів, спрямованих на використання відходів різних галузей. Практичне використання цих вмінь дає можливість обирати раціональні напрями утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювати властивості та ефективність будівельних матеріалів і виробів із застосуванням техногенної сировини у порівнянні з аналогічними на основі традиційної сировини при виготовленні й експлуатації матеріалів у будівельних конструкціях та матеріалах.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення,
аналізу та синтезу;
ЗК 02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні;
ЗК 04. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
ЗК 05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
2. Фахові компетентності спеціальності (ФК):
СК 01. Здатність інтегрувати спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів для вирішення складних інженерних задач відповідно до спеціалізації.
СК 03. Здатність вивчення основ ресурсозбереження і основних напрямів утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювання можливостей ефективного використання техногенної сировини в будівельних технологіях;
СК 04. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні задач в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК 05. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати та презентувати прийняті рішення;
СК 06 Здатність володіти знаннями про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області технології виробництва будівельних виробів і матеріалів;
СК 08 Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички в пошуково-дослідницькій діяльності та виконувати розрахунки при проектуванні технологічних ліній для створення нових і прогресивних технологій виробництва будівельних матеріалів і виробів.
Передумови для вивчення дисципліни.
Передумовою для вивчення дисципліни «Технологічні підходи використання відходів різних галузей у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів», є знання отримані на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 02. Розробляти та впроваджувати заходи охорони праці та цивільного захисту при проведенні досліджень та у виробничій діяльності;
ПРН 03. Обирати раціональні напрями утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювати властивості будівельних матеріалів і виробів із застосуванням техногенної сировини у порівнянні з аналогічними на основі традиційної сировини, виконувати технологічні розрахунки;
ПРН 04. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання процесу будівельного виробництва, враховуючи їх міцність та довговічність;
ПРН 05. Проектувати та обирати оптимальні технології, обладнання і матеріали для ефективного управління та планування підприємств будіндустрії;
ПРН 06. Застосовувати спеціалізовані знання, що включають сучасні наукові здобутки, практичні навички та адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та ефективних способів та технологічних параметрів одержання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій високої довговічності;
ПРН 10. Вміти самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою та інноваційною діяльністю;
ПРН 11. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
ПРН 13. Вміти адаптуватись та розв’язувати проблеми будівельної галузі у нових та нестандартних ситуаціях за наявності обмеженої інформації та самостійно приймати рішення.