Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність |
192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма |
«Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» |
Обсяг дисципліни |
5 кредити ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (32 академічних години), практичні заняття (20 академічних години). |
Форма контролю |
Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Є ознайомлення студентів з методикою та структурою наукових досліджень; формування цілісного уявлення про науково-дослідницький процес; вдосконалення вмінь у пошуку, доборі та обробленні наукової інформації; фахова підготовка студентів до самостійного розв’язування задач математичного моделювання.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
ЗК 02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні;
ЗК 04. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
ЗК 05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
2. Фахові компетентності спеціальності (ФК):
СК 01. Здатність інтегрувати спеціалізовані концептуальні знання в галузі будівництва та цивільної інженерії, у поєднанні з дотриманням чинних нормативно-правових документів для вирішення складних інженерних задач відповідно до спеціалізації.
СК 03. Здатність вивчення основ ресурсозбереження і основних напрямів утилізації побічних продуктів промисловості, оцінювання можливостей ефективного використання техногенної сировини в будівельних технологіях;
СК 04. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні задач в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК 05. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати та презентувати прийняті рішення;
СК 06 Здатність володіти знаннями про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області технології виробництва будівельних виробів і матеріалів;
СК 08 Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички в пошуково-дослідницькій діяльності та виконувати розрахунки при проектуванні технологічних ліній для створення нових і прогресивних технологій виробництва будівельних матеріалів і виробів.
Передумови для вивчення дисципліни.
Передумовами для вивчення дисципліни є попередньо опановані дисципліни: «Прогресивні технології виробництва будівельної кераміки», «Технологічні підходи використання відходів різних галузей у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів».
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 06. Застосовувати отримані знання, практичні навички та адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та ефективних способів та технологічних параметрів одержання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій високої довговічності;
ПРН 07. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціалізації та проведення досліджень;
ПРН 08. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди та нести відповідальність за внесок до професійних знань і практик;
ПРН 09. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціалізації з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
ПРН 10. Вміти самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою та інноваційною діяльністю;
ПРН 11. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
ПРН 13. Вміти адаптуватись та розв’язувати проблеми будівельної галузі у нових та нестандартних ситуаціях за наявності обмеженої інформації та самостійно приймати рішення;