Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
014 Середня освіта |
Предметна спеціальність |
014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Англійська мова та зарубіжна література в закладах освіти |
Обсяг дисципліни |
5 кредитів (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (26), практичні заняття (24) |
Форма контролю |
1, 2 – диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Тайм- і бренд-менеджмент в освіті» дозволить сформувати у студентів комплекс знань, навичок та компетенцій з управління часом та брендом у освітньому середовищі, що дозволять ефективно планувати, організовувати та просувати освітні послуги, забезпечуючи високий рівень конкурентоспроможності навчальних закладів та адаптацію до змінюваного ринку освітніх послуг.
Завдання дисципліни націлені на формування в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі у галузі викладання іноземних мов та зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти, а також загальних і спеціальних компетентностей:
Формулювання результатів навчання базується на результатах навчання, визначених освітньою програмою «Тайм- і бренд-менеджмент в освіті» є вибірковою компонентою для студентів спеціальності 014 Середня освіта предметної спеціальності другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Здатність застосовувати знання предметної області та кращі практики в професійній діяльності.
Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування інших до досягнення спільної мети.
Здатність діяти соціально відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина.
Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти, здійснювати індивідуальний супровід їх.
Здатність проєктувати форми та методи контролю якості освіти, здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу, обирати та розробляти ефективні види контрольно-вимірювальних матеріалів, надавати рекомендації щодо покращення результатів навчання.
Здатність планувати та організовувати наукове дослідження, творчий проєкт, обґрунтовувати, узагальнювати, оформляти згідно із сучасними вимогами та презентувати їхні результати, послуговуючись відповідним методологічним інструментарієм, та дотримуватися вимог академічної доброчесності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Тайм- і бренд-менеджмент в освіті» є:
Володіти комунікативними стратегіями з іноземних мов у професійному міжкультурному спілкуванні та практичній педагогічній діяльності з використанням сучасних мовних засобів.
Володіти основами ефективного планування й організації освітнього процесу, створення безпечного й комфортного освітнього середовища з огляду на індивідуально-психологічні особливості здобувачів освіти, їхні особливі освітні потреби, психоемоційний стан.
Управляти навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують стратегічних підходів, інтегрувати інновації у власну педагогічну практику, адаптувати їх до різних умов освітнього процесу та типів закладів освіти.
Управляти освітнім процесом у різних типах закладів освіти, використовувати здобуті лінгвосоціокультурні знання для забезпечення взаємодії з професійними спільнотами, зокрема і міжнародними, на різних рівнях комунікації.
Проєктувати, аналізувати та коригувати власну педагогічну діяльність.
Оволодіння знаннями, навичками й уміннями з навчальної дисципліни «Тайм- і бренд-менеджмент в освіті» побудована на основі засвоєних знань з попередніх обов’язкових компонент циклу професійної підготовки: «Педагогіка і психологія в закладах освіти та освітній менеджмент», «Методика викладання іноземної мови в закладах освіти», «Методика викладання зарубіжної літератури в закладах освіти».
Змістовний модуль 1. Тайм-менеджмент в освіті.
Тема 1 Основи тайм-менеджменту: як ефективно управляти часом в освітньому середовищі. Принципи тайм-менеджменту. Види часових стратегій. Основні помилки в управлінні часом.
Тема 2. Методи планування часу для студентів і викладачів. SMART-цілі у навчальному процесі. Використання календарів та чек-листів. Техніка Pomodoro, GTD та Eisenhower Matrix.
Тема 3. Продуктивність та боротьба з прокрастинацією в освітній сфері. Чому ми відкладаємо важливі завдання. Методи підвищення мотивації. Як подолати інформаційне перевантаження.
Тема 4. Діджитал-інструменти для управління часом у навчальному процесі. Найкращі додатки для тайм-менеджменту (Trello, Notion, Google Calendar). Автоматизація навчальних процесів. Використання штучного інтелекту для управління завданнями.
Тема 5. Баланс навчання, роботи та особистого життя: як не перегоріти. Техніки work-life balance для студентів і викладачів. Як уникати професійного вигорання. Роль відпочинку в продуктивності.
Змістовний модуль 2. Бренд-менеджмент в освіті.
Тема 6. Розвиток особистого бренду викладача та студента. Чому особистий бренд важливий у сучасному світі. Як викладач може стати лідером думок. Побудова професійного іміджу в соцмережах.
Тема 7. Соціальні мережі та контент-маркетинг в освітньому брендингу. Які платформи найкраще підходять для освітнього просування. Як створювати якісний контент. Кейси успішних освітніх блогів.
Тема 8. PR та комунікації: як освітній заклад може привабити студентів. Методи залучення аудиторії. Робота з відгуками та репутацією. Як правильно комунікувати у кризових ситуаціях.
Тема 9. Кризовий менеджмент у освітньому брендингу. Принципи управління репутацією під час криз. Аналіз успішних і невдалих прикладів кризового управління в освіті.
Тема 10. Стратегія розвитку бренду освітньої установи. Визначення місії та цінностей закладу. Побудова довгострокової маркетингової стратегії. Приклади успішного бренд-менеджменту в освіті.