Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 24 Сфера обслуговування |
Спеціальність | 242 Туризм |
Освітня програма | Туризм |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (24 академічних годин), практичні заняття (24 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Організація туризму (Основи туристичних подорожей)» спрямоване на формування теоретичних, професійних знань: практичних навичок щодо умов та принципів формування програми туристських подорожей, нарощування географії подорожей турфірмою; технології та організації туристських подорожей; організації транспортних перевезень турів; методологічних засад програмного обслуговування; правил виконання туристських формальностей, забезпечення безпеки туристських подорожей, виконання претензійної роботи та ін.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
К07. Здатність працювати в міжнародному контексті.
К13. Здатність планувати та управляти часом.
К15.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.
К17. Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій.
К19.Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів.
К21. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.
К22. Розуміння принципів і процесів формування та організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та його підсистем.
К23.Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.
К24. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал.
К27. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.
К29. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства.
К31. Здатність розуміти особливості специфікації різних форм та видів туризму, застосовувати регіональний підхід у формуванні туристичного продукту
К32. Здатність забезпечувати реалізацію стратегічних пріоритетів діяльності туристичного підприємства при формуванні мінімально можливих витрат.
К33. Здатність розуміти концепцію сталого туризму задля регіонального розвитку.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Організація туризму (Основи туристичних подорожей)» є:
ПР02 Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук.
ПР06. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
ПР07. Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.
ПР08 Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно її аналізувати.
ПР09 Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
ПР13 Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.
ПР18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях.
ПР23. Застосовувати практичні навички у формуванні туристичного продукту з урахуванням наявних туристичних ресурсів регіону.
ПР25. Здатність просувати вітчизняний туристичний продукт на внутрішній та зовнішній ринок.
ПР26. Аналізувати діяльність туристичного підприємства та використовувати результати аналізу задля досягнення мети діяльності з мінімально можливими витратами.
ПР27. Застосовувати у практичній діяльності концепцію сталого туризму задля регіонального розвитку, з врахуванням її регіонального спрямування.
Оволодіння знаннями щодо вивчення дисципліни «Організація туризму (основи туризмознавства)» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Географія туризму. Туристичне краєзнавство», «Організація туризму (Основи туризмознавства)», «Економічна теорія».
Тема 1. Законодавчі та нормативні умови провадження господарської діяльності в туризмі.
Тема 2. Створення туристського підприємства.
Тема 3. Матеріальна база та кадрове забезпечення турфірми.
Тема 4. Туристичні формальності.
Тема 5. Технологія створення туристського продукту та формування його асортименту.
Тема 6. Принципи формування програм перебування туристів.
Тема 7. Організація обслуговування клієнтів.
Тема 8. Загальні принципи організації транспортного обслуговування туристів.
Тема 9. Туристські перевезення на авіатранспорті.
Тема 10. Туристські перевезення на залізничному транспорті.
Тема 11. Морські та річкові перевезення і круїзи.
Тема 12. Автотранспортне обслуговування туристів та організація перевезень автотранспортом.