Навчальний курс 242БОК27 Економіка бізнесу

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 24 Сфера обслуговування
Спеціальність 242 Туризм
Освітня програма Туризм
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Економіка бізнесу» спрямоване на формування у майбутніх фахівців здатностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати комплексні економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємств, установ, організацій.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:

К18. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.

К21. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.

К27. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.

К29. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства.

К30. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу

К32. Здатність забезпечувати реалізацію стратегічних пріоритетів діяльності туристичного підприємства при формуванні мінімально можливих витрат.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Економіка бізнесу» є:

ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

ПР13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.

ПР19. Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань.

ПР20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.

ПР21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

ПР26. Аналізувати діяльність туристичного підприємства та використовувати результати аналізу задля досягнення мети діяльності з мінімально можливими витратами.

Оволодіння знаннями про «Економіка бізнесу» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами «Вища та прикладна математика», «Економічна теорія», «Фінанси, гроші та кредит», «Правознавство та основи конституційного права», «Маркетинг та реклама в туризмі».

Тема 1. Підприємство як суб’єкт господарювання та організаційна форма ведення бізнесу. Види і організаційно-правові форми підприємств та їх об’єднань.

Тема 2. Основні фонди бізнесу.

Тема 3. Обігові засоби забезпечення бізнесу.

Тема 4. Нематеріальні ресурси та нематеріальні активи бізнесу.

Тема 5. Персонал підприємства та продуктивність праці у туристичному бізнесі.

Тема 6. Організація оплати праці у туристичному бізнесі.

Тема 7. Витрати та собівартість продукції, робіт та послуг у бізнесі.

Тема 8. Ціноутворення у бізнесі.

Тема 9. Фінансово-економічні результати та ефективність бізнесу.

Тема 10. Економічна стратегія бізнесу в умовах ринку.

Координатор Асистент координатора Syllabus