Навчальний курс 292 1ММ4 «Бренд-менеджмент в ТНК»

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

29 «Міжнародні відносини»

Спеціальність

292 «Міжнародні економічні відносини»

Освітня програма

Міжнародні економічні відносини

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент в ТНК» спрямоване на вивчення принципів і технологій формування брендів в ТНК, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній  та некомерційній діяльності ТНК, формування у  майбутніх фахівців соціально-відповідальної  та професійно-компетентної культури управління  активами торгової марки в ТНК, а також є формування системи знань і практичних навичок у студентів, що дозволяють розробити і оцінити ефективність бренду ТНК.

Тема 1. Бренд як елемент товарної політики ТНК.

Тема 2. Сутність  та функції брендів. https://dist.nupp.edu.ua/course/view.php?id=1100

Тема 3. Організація бренд-менеджменту  в ТНК.

Тема 4. Бренд-стратегії в діяльності ТНК.

Тема 5. Позиціонування бренду ТНК.

Тема 6. Стратегічний аналіз в системі бренд-менеджменту на різних етапах інтернаціоналізації компанії.

Тема 7. Просування бренду на зовнішніх ринках.

Тема 8. Характер та особливості бренд-менеджменту компаній на українському ринку

Координатор Syllabus