Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
29 «Міжнародні відносини» |
Спеціальність |
292 «Міжнародні економічні відносини» |
Освітня програма |
Міжнародні економічні відносини |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент в ТНК» спрямоване на вивчення принципів і технологій формування брендів в ТНК, розуміння ролі і призначення брендів у комерційній та некомерційній діяльності ТНК, формування у майбутніх фахівців соціально-відповідальної та професійно-компетентної культури управління активами торгової марки в ТНК, а також є формування системи знань і практичних навичок у студентів, що дозволяють розробити і оцінити ефективність бренду ТНК.
Тема 1. Бренд як елемент товарної політики ТНК.
Тема 2. Сутність та функції брендів. https://dist.nupp.edu.ua/course/view.php?id=1100
Тема 3. Організація бренд-менеджменту в ТНК.
Тема 4. Бренд-стратегії в діяльності ТНК.
Тема 5. Позиціонування бренду ТНК.
Тема 6. Стратегічний аналіз в системі бренд-менеджменту на різних етапах інтернаціоналізації компанії.
Тема 7. Просування бренду на зовнішніх ринках.
Тема 8. Характер та особливості бренд-менеджменту компаній на українському ринку