Навчальний курс 292М1ММ3 «Управління міжнародним маркетингом»

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

29 «Міжнародні відносини»

Спеціальність

292 «Міжнародні економічні відносини»

Освітня програма

Міжнародні економічні відносини

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітнього ступеня «магістр», та побудована на основі засвоєних знань з попередніх спеціальних дисциплін. Дисципліна забезпечує формування базових знань у сфері міжнародної діяльності, пов’язаної з формуванням економічних знань.

Результатом вивчення дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» є формування наступних загальних та фахових компетентностей:

здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

здатність працювати в команді;

здатність проведення досліджень на відповідному рівні;

здатність оцінювати масштаби діяльності глобальних фірм та їх позиції на світових ринках;

здатність прогнозувати тенденції розвитку міжнародних ринків з урахуванням кон’юнктурних змін;

здатність до самонавчання, підтримки належного рівня знань, готовність до опанування знань нового рівня, підвищення своєї фаховості та рівня кваліфікації;

здатність розуміти закономірності, форми та методи здійснення міжнародної інноваційної діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

креативно мислити, проявляти гнучкість у прийнятті рішень на основі логічних аргументів та перевірених фактів в умовах обмеженого часу та ресурсів на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій

систематизувати, синтезувати й упорядковувати отриману інформацію, ідентифікувати проблеми, формулювати висновки і розробляти рекомендації, використовуючи ефективні підходи та технології, спеціалізоване програмне забезпечення з метою розв’язання складних завдань практичних проблем з урахуванням крос-культурних особливостей суб’єктів МЕВ

аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали

здійснювати моніторинг, аналіз, оцінку діяльності глобальних фірм (корпорацій, стратегічних альянсів, консорціумів, синдикатів, трастів тощо) з метою ідентифікації їх конкурентних позицій та переваг на світових ринках

ідентифікувати зміни кон’юнктури ринків під дією невизначених факторів, здійснювати їх компаративний аналіз, критично оцінювати наслідки продукованих ідей та прийнятих рішень з метою прогнозування тенденції розвитку глобальних ринків

презентувати результати власних досліджень шляхом підготовки наукових публікацій і апробацій на наукових заходах

Передумови для вивчення дисципліни є базові знання з міжнародного менеджменту, управління зовнішньоекономічною діяльністю (національний, регіональний та секторальний аспекти), етики та соціальної відповідальністі міжнародного бізнесу.

Тема 1. Теоретичні аспекти управління міжнародним маркетингом

Тема 2. Аналіз міжнародного маркетингового середовища.

Тема 3. Вибір закордонних ринків у міжнародній маркетинговій діяльності відповідно до регіональних та секторальних особливостей зовнішньоекономічної діяльності підприємств.

Тема 4. Організація міжнародного маркетингового менеджменту.

Тема 5. Сутність і система міжнародного маркетингового планування.

Тема 6. Формування стратегії міжнародного маркетингу планування відповідно до регіональних та секторальних особливостей зовнішньоекономічної діяльності підприємств .

Тема 7. Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу компанії.

Тема 8. Міжнародні маркетингові програми.

Тема 9. Визначення міжнародних конкурентних переваг підприємства відповідно до регіональних та секторальних особливостей зовнішньоекономічної діяльності підприємств .

Тема 10. Контроль та аналіз міжнародної маркетингової діяльності

Координатор Syllabus