Навчальний курс 292М1ММ5 «Управління міжнародним цифровим бізнесом»

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

29 «Міжнародні відносини»

Спеціальність

292 «Міжнародні економічні відносини»

Освітня програма

Міжнародні економічні відносини

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Метою вивчення дисципліни є формування сучасних знань і практичних компетентностей, необхідних для управління зовнішньоекономічною діяльністю суб’єктів господарювання у сучасному бізнесі з врахуванням цифрового середовища.

Результатом вивчення дисципліни «Управління міжнародним цифровим бізнесом» є формування наступних загальних та фахових компетентностей:

здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

здатність працювати в команді;

здатність проведення досліджень на відповідному рівні;

здатність приймати обгрунтовані рішення щодо налагодження міжнародних економічних відносин на всіх рівнях їх реалізації;

здатність розробляти та аналізувати моделі розвитку національних економік і визначати їхню роль у сучасній світогосподарській системі;

здатність визначати й оцінювати прояви економічного глобалізму, виклики та дисбаланси глобального розвитку та їх вплив на МЕВ;

здатність оцінювати масштаби діяльності глобальних фірм та їх позиції на світових ринках;

здатність аналізувати й оцінювати геоекономічні стратегії країн з позиції національних економічних інтересів;

здатність до самонавчання, підтримки належного рівня знань, готовність до опанування знань нового рівня, підвищення своєї фаховості та рівня квалфікації;

здатність розуміти закономірності, форми та методи здійснення міжнародної інноваційної діяльності

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

мати необхідні для професійної діяльності знання та навички з ділових комунікацій у сфері міжнародних економічних відносин, а також ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію іноземною мовою/іноземними мовами;

систематизувати, синтезувати й упорядковувати отриману інформацію, ідентифікувати проблеми, формулювати висновки і розробляти рекомендації, використовуючи ефективні підходи та технології, спеціалізоване програмне забезпечення з метою розв’язання складних завдань практичних проблем з урахуванням крос-культурних особливостей суб’єктів МЕВ;

приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог;

оцінювати ступінь складності завдань при плануванні діяльності та опрацюванні її результатів;

аналізувати нормативно-правові документи, оцінювати аналітичні звіти, грамотно використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали, вести прикладні аналітичні розробки, професійно готувати аналітичні матеріали;

досліджувати та аналізувати моделі розвитку національних економік та обґрунтовувати заходи досягнення їх стратегічних цілей в умовах трансформації світогосподарських відносин;

розробляти та досліджувати адаптивні моделі вирівнювання дисбалансів та нівелювання загроз глобального розвитку, пропонувати варіанти вирішення проблем за результатами дослідження;

розуміти сутність соціального виміру глобального економічного розвитку та імплементувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів МЕВ;

визначати геоекономічні стратегії країн та їхні регіональні економічні пріоритети з урахуванням національних економічних інтересів та безпекової компонтенти міжнародних економічних відносин в контексті глобальних проблем людства і асиметричності розподілу світових ресурсів;

презентувати результати власних досліджень шляхом підготовки наукових публікацій і апробацій на наукових заходах.

 

Передумови для вивчення дисципліни є базові знання з глобальної економіки, міжнародних стратегій економічного розвитку міжнародного менеджменту, управління зовнішньоекономічною діяльністю (національний, регіональний та секторальний аспекти).

Тема 1. Загальна характеристика міжнародного цифрового бізнесу

Тема 2. Правові та технологічні аспекти міжнародного цифрового бізнесу.

Тема 3. Технологічні і організаційні засади формування міжнародного цифрового бізнесу.

Тема 4. Способи організації економічної діяльності в умовах цифрової трансформації.

Тема 5. Бізнес-екосистеми в цифровому середовищі.

Тема 6. Світові ринки та центри ділової активності.

Тема 7. Управління міжнародним цифровим маркетингом.

Тема 8. Лідерство та HR-менеджмент у міжнародному цифровому бізнесі.

Координатор Syllabus