Навчальний курс 029БОК12 Інформатика та комп’ютерна техніка

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 6 кредити (180 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (20 академічних годин), лабораторні заняття (40 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» є формування у студентів високого рівня інформативних компетентностей щодо застосування сучасних програмно-технічних засобів комп’ютеризації, необхідних для підвищення ефективності процесів обробки, пошуку та передавання даних в умовах розвитку сучасних інформаційних технологій, що є основою їх висококваліфікованої професійної діяльності.

Завдання дисципліни, спрямовані на формування у  студентів загальних і  професійних  компетентностей:

ЗК3 Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК6 Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.

ЗК8 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК12 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ФК 1 Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, компетентності систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, спеціальності (ФК) розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.

ФК 2 Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

ФК 3 Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології та програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.

ФК 7 Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.

ФК 8 Здатність проектувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти та послуги.

ФК 9 Здатність використовувати РК та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК 10 Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК 11 Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.

ФК 12 Здатність створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет.

ФК 13 Здатність опановувати і використовувати технології електронного урядування та електронного документообігу.

ФК 14 Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК 15 Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

ФК 16 Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

ФК 17 Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» є:

РН 1 Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

РН 2 Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології вебдизайну та вебмаркетингу.

РН З Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.

РН 4 Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.

РН 5 Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 8 Використовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності.

РН 9 Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.

РН 10 Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.

РН 11 Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 12 Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.

РН 20 Уміти оприлюднювати результати власних теоретико-прикладних досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.

РН 24 Розміщувати оперативну інформацію про свій рекламний, інформаційний та медіа продукт на доступних інтернет- та медійних платформах, виставкових майданчиках.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисципліною шкільного курсу  «Інформатика».

Тема 1. Предмет, метод і завдання дисципліни. Теоретичні основи інформаційних технологій.

Тема 2.  Системне забезпечення інформаційних процесів.

Тема 3. Текстовий процесор MS Word.

Тема 4. Табличний процесор MS Excel. Обчислення в MS Excel. Електронна таблиця як база даних.  

Візуалізація даних. Графіки, діаграми.

Координатор Syllabus