Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 02 Культура і мистецтво |
Спеціальність | 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Освітня програма | Інформаційна аналітика і PR-діяльність |
Обсяг дисципліни | 5 кредити (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (30 академічних годин), практичні заняття (30 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Вивчення дисципліни «Концепція професійного спрямування. Вступ до фаху» спрямоване на формування в студентів цілісного, системного уявлення щодо обраної ними спеціальності на основі формування таких базових понять як «інформація», «інформаційна аналітика», «піар-діяльність», «зв’язки з громадськістю», «документ як носій інформації», формування початкових навичок аналітичної діяльності, піар-діяльності, роботи з документами та навичок організації свого робочого місця, формування уявлення про генезис професії фахівця з інформаційної аналітики й піар-діяльності.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і фахових компетентностей:
ЗК 1.Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК9. Здатність працювати в команді.
ФК1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.
ФК2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.
ФК5. Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.
ФК6. Здатність підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Концепція професійного спрямування. Вступ до фаху» є:
РН 5. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.
РН 6. Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи.
РН 10. Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання.
РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.
РН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.
РН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.
РН 25. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку зі шкільними дисциплінами «Українська мова (розділ «Стилістика»), «Історія України».
Тема 1. Вступ до вивчення курсу «Концепція професійного спрямування (Вступ до фаху)».
Тема 2. Актуальність спеціальності «Інформаційна аналітика та РR-діяльність» на сучасному етапі суспільного розвитку.
Тема 3. Поняття інформації: різновиди запису та типи матеріальних носіїв інформації.
Тема 4. Історія виникнення й розвиток професії та спеціальності.
Тема 5. Інформаційна аналітика: сучасні тенденції та виклики.
Тема 6. Теоретичні основи інформаційно-аналітичної діяльності.
Тема 7. Інформаційна аналітика як засіб одержання знань.
Тема 8. PR-діяльність: тенденції розвитку, функції, основні ролі.
Тема 9. Комунікативна культура як важливий чинник підготовки комунікативно компетентних фахівців з інформаційної аналітики та піар-діяльності.