Навчальний курс 029БОК22 Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика та PR-діяльність
Обсяг дисципліни 5 кредитів (150 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (30 академічних годин),

практичні заняття (30 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Вивчення дисципліни  «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» має на меті формування системи базових знань щодо сутності та видів маркетингу інформаційних продуктів і послуг, принципів побудови інформаційного маркетингу на підприємстві, методів дослідження маркетингової інформації.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких загальних та фахових компетентностей:

ІК: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК 1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3 Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 6 Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.

ЗК 7 Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

СК 2: Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

СК 17. Здатність створювати, презентувати та просувати медійні продукти для формування корпоративного іміджу установи з урахуванням соціально-психологічних механізмів впливу на цільову аудиторію.

 

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» є:

РН 2: Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології вебдизайну та вебмаркетингу.

РН 7: Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем.

РН 11: Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

 

Оволодіння знаннями, навичками й уміннями з навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» базується на знаннях, опанованих при вивченні дисципліни «Правові основи інформаційно-аналітичної діяльності».

Тема 1. Виникнення, сутність та правові засади підприємництва.

Тема 2. Інформаційний бізнес як напрямок підприємницької діяльності.

Тема 3. Методи дослідження маркетингової інформації.

Тема 4. Управління маркетинговою діяльністю.

Тема 5. Стратегія маркетингу.

Тема 6. Виробнича політика інформаційного бізнесу.

Тема 7. Розподільча та рекламно-збутова політика інформаційної фірми.

Тема 8. Дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг.

Тема 9. Особливості конкурентної боротьби на інформаційному ринку.

Тема 10. Ціноутворення в інформаційній галузі.

Координатор Syllabus РПНД