Навчальний курс 029БОК35 Організація та управління діяльністю інформаційних установ

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 02 Культура і мистецтво
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Освітня програма Інформаційна аналітика і PR-діяльність
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години)
Форма контролю диференційований залік

Вивчення дисципліни «Організація та управління діяльністю інформаційних установ» спрямоване на формування в студентів знань та набуття навичок, необхідних для роботи у сучасних інформаційних установах, організаціях, вільна професійна орієнтація у системах та мережах інформаційних потоків, спрямування курсу управління організацією.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних і  фахових  компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК 8. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ФК 1. Здатність забезпечувати відбір, аналіз, оцінку,    систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження й надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах.

ФК 2. Здатність використовувати методи систематизації, пошуку, збереження, класифікації інформації для різних типів контенту та носіїв.

ФК 4. Здатність аналізувати закономірності розвитку документно-інформаційних потоків і масивів, як штучно створеної підсистеми соціальних комунікацій.

ФК 5. Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.

ФК 6. Здатність створювати чітку, стислу та точну управлінську документацію відповідно до чинних стандартів.

ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування користувачів інформаційних, бібліотечних та архівних установ.

ФК 8. Здатність проєктувати та створювати документно-інформаційні ресурси, продукти й послуги.

ФК 9. Здатність використовувати PR та інші прикладні соціокомунікаційні технології в умовах сучасної інформаційно-технологічної інфраструктури.

ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.

ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.

ФК 13. Здатність опановувати і використовувати технології електронного урядування та електронного документообігу.

ФК 14. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності, постійного підвищення рівня інформаційної культури.

ФК 15. Здатність опановувати та застосовувати технології системного аналізу інформаційної діяльності.

ФК 16. Здатність презентувати та оприлюднювати результати теоретико-прикладних досліджень у сфері інформаційно-аналітичної та виставкової діяльності.

ФК 17. Здатність створювати й просувати інформаційний контент, розроблені медійні продукти в процесі формування іміджу й бренду.

ФК 18. Здатність розуміти соціально-психологічні механізми створення, репрезентування і просування індивідуального й корпоративного іміджу та бренду.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Організація та управління діяльністю інформаційних установ» є:

РН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в інформаційній, бібліотечній та архівній діяльності.

РН 3. Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність.

РН 5. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням.

РН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.

РН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами документознавчого спрямування, зокрема «Документаційне забезпечення діяльності та референтна справа».

Тема 1. Інформаційна установа: поняття та види.

Тема 2. Основи процесу управління інформаційною установою.

Тема 3. Організація управління діяльністю інформаційної установи.

Тема 4. Система діяльності в інформаційній установі.

Тема 5. Формування кадрового складу інформаційної установи.

Тема 6. Інформаційне виробництво та правове регулювання інформаційної діяльності в Україні.

Тема 7. Ринок інформаційних продуктів і послуг.

Тема 8. Створення та діяльність інформаційних агентств.

Тема 10. Роль комунікацій у системі управління.

Тема 11. Колектив установи як психологічний феномен.

Тема 12. Діяльність керівника інформаційної установи.

Координатор Syllabus