26 лютого 2024 року на кафедрі нафтогазової інженерії та технологій відбувся Відкритий семінар "Актуальні питання підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 185 Нафтогазова інженерія та технології" за участю викладачів, аспірантів та стейкхолдерів. Під час семінару обговорювалися питання вдосконалення освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії з урахуванням сучасних вимог галузі та міжнародного досвіду.




У заході взяли участь науково-педагогічні працівники, які викладають на освітньо-науковій програмі, члени проєктної групи, аспіранти, стейхолдери.
Гарант освітньо-наукової програми к.т.н. Дмитренко Вікторія Іванівна характеризувала освітньо-наукову програму, представила її унікальність, особливості викладання та навчання, інформаційне та навчально-методичне забезпечення.
Особлива увага під час семінару була приділена таким питанням:
- Структура освітньо-наукової програми
- Обговорення переліку та змісту обов’язкових компонентів освітньо-наукової програми
- Обговорення компетентностей та результатів навчання освітньо-наукової програми
- Обговорення переліку вибіркових фахових освітніх компонент
- Розширення можливостей для проведення експериментальних досліджень
- Посилення практичної складової підготовки
- Розвиток міжнародної співпраці та академічної мобільності




В дискусії-обговоренні прийняли активну участь в.о. директора навчально-наукового інституту нафти і газу к.ю.н. Гаврик С.Ю.; професор кафедри нафтогазової інженерії та технологій, д.т.н. Зезекало І.Г.; професор кафедри буріння та геології Винников Ю.Л.; доцент кафедри нафтогазової інженерії та технологій, к.т.н. Ларцева І.І., заступник декана факультету філології, психології та педагогіки, к.ф.н. Денисовець І.В.; доцент кафедри нафтогазової інженерії та технологій, к.т.н. Нестеренко Т.М., випускник Педченко Н.М.
Аспіранти спеціальності Подоляк Микола та Мартусь Олена активно долучилися до дискусії, поділилися власним досвідом навчання та наукової діяльності. Їхні відгуки про програму стали важливим джерелом інформації для оцінки ефективності чинної освітньо-наукової програми та визначення напрямків її вдосконалення.
Присутні стейкхолдери відмітили особливості та переваги запропонованої освітньо-наукової програми, висловили свої зауваження та рекомендації щодо удосконалення програми, які будуть враховані у оновленій редакції.

