Мета курсу – засвоєння теоретичних положень та надбання практичних навичок з організації туристичних подорожей.
Міжпредметні зв’язки. Курс «Організація туристичних подорожей» має безпосередній зв'язок із такими дисциплінами як: «Економіка підприємства», «Екологія», «Статистика», «Правознавство», «Історія української культури», «Економічна теорія», «Менеджмент».
Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетентностей: здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу; здатність шукати, обробляти та аналізувати інформацію з різних джерел; навички використання інформаційних та комунікативних технологій; розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного); здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту; розуміння принципів і процесів формування та організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та його підсистем.
Програмні результати навчання:
знати: умови та принципи діяльності туристичних підприємств, технологію створення туристичного продукту та формування його асортименту, формування програм перебування туристів, особливості транспортних подорожей та перевезень туристів у структурі турпродукту, технологію організації транспортної подорожей і перевезень туристів різними видами транспорту, види туристичних формальностей та умови їх виконання; виявляти і пояснювати принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
вміти: створювати туристичний продукт, формувати програми перебування туристів, застосовувати набуті теоретичні знання для вирішення конкретних практичних завдань; застосовувати правила та моделі формування програм туристичного обслуговування; застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі; застосовувати правила та порядок оформлення туристичних документів, виконання всіх видів туристичних формальностей.
Змістове наповнення навчальної дисципліни:
Основні поняття та принципи організації туристичних подорожей. Історія туристичних подорожей. Теоретичні аспекти організації туризму. Туристичні компанії та тури. Класифікації в туризмі. Світова туристична політика та міжнародна співпраця в галузі туризму. Технологія формування і реалізації туристичного продукту. Туристичні формальності. Безпека та страхування в туризмі. Технологія створення туристського продукту та формування його асортименту. Принципи формування програм перебування туристів. Організація обслуговування клієнтів.
Обсяг вивчення навчальної дисципліни: 4 кредити ЄКТС, загальний обсяг – 120 годин, у т. ч. – 40 годин аудиторних занять і 80 годин – самостійна та індивідуальна робота.
Форма семестрового контролю: диференційований залік