Основи ділової комунікації іноземною мовою

Метою вивчення дисципліни «Основи ділової комунікації іноземною мовою»  є розвиток іншомовної комунікативної компетенції на рівні В2 для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців у діловій сфері в найбільш типових ситуаціях.

Можна навчитися: розуміти на слух основний зміст автентичних текстів в межах тем, передбачених програмою, повно і точно розуміти висловлювання викладача та мовленнєвих партнерів, короткі повідомлення, що стосуються ділової сфери спілкування; вести діалоги різних функціональних типів, обсяг яких відповідає вимогам програми; володіти різними типами монологічного мовлення (повідомлення, розповідь, опис, переконання, презентація-доповідь) в обсязі вимог програми; уміти читати тексти (переважно автентичні) з розумінням основного змісту та повним розумінням в залежності від комунікативної мети; володіти навичками техніки письма та вмінням користуватися письмом у найбільш типових ситуаціях ділового спілкування (написання резюме, супроводжуючого листа, офіційного листа, звіту); оформляти різні види листів (резюме, супроводжуючий лист, офіційний лист), електронну пошту, звіти тощо.

Syllabus