Партизанський маркетинг

Метою курсу «Партизанський маркетинг» є формування у здобувачів освіти компетностей щодо пошуку ніши для підприємства  та вибору відповідної стратегії за рахунок концентрації зусиль, пошуку креативних ідей та дієвих інструментів.

За результатами вивчення дисципліни студенти набудуть знань теоритечних та практичних основ застосування інструментів партизанського маркетингу а також вмінь: формувати стратегію та програму партизанського маркетингу, застосовувати на практиці інструменти партизанського маркетингу: Flashmob; Avto performance (автомобільний перфоманс на міських вулицях), Striking (голі люди на масових заходах), Street action (вуличний перфоманс), UCO (неопізнаний міський об’єкт); Viral Video (вірусне відео в Інтернет), People Adv (розміщення рекламного повідомлення на людях); Partizan Projection (партизанська відеопроекція); Viral Game (вірусна флеш-гра); WOM (реклама з вуст в уста); Ambient media (розміщення нестандартної реклами в міському середовищі; Life placement; Mistery shoppers (таємничі покупці); Provocative (провокаційний маркетинг); PZ Sampling (нестандартний семплінг); Graffiti (трафарет-графіті); Animal Adv (розміщення реклами на тваринах); Illusion (візуальний обман); Brand space (унікальне місце комунікації товару зі споживачем); Wild Posting (стікеркампанія); AirField Adv (розміщення реклами на полях біля аеропортів) Blogging (непряме просування в блогах і форумах); Pizza Adv (нестандартне розміщення на коробках для піци); Waterpool Adv (розміщення реклами на дні басейнів) тощо.

Силабус