Партизанський та епатажний маркетинг

В результаті вивчення дисципліни «Партизанський та епатажний маркетинг»  можна дізнатися: як сформувати стратегію та програму партизанського маркетингу та застосовувати на практиці інструменти партизанського маркетингу: Flashmob; Avto performance (автомобільний перфоманс на міських вулицях), Striking (голі люди на масових заходах), Street action (вуличний перфоманс), UCO (неопізнаний міський об’єкт); Viral Video (вірусне відео в Інтернет), People Adv (розміщення рекламного повідомлення на людях); Partizan Projection (партизанська відеопроекція); Viral Game (вірусна флеш-гра); WOM (реклама з вуст в уста); Ambient media (розміщення нестандартної реклами в міському середовищі; Life placement; Mistery shoppers (таємничі покупці); Provocative (провокаційний маркетинг); PZ Sampling (нестандартний семплінг); Graffiti (трафарет-графіті); Animal Adv (розміщення реклами на тваринах); Illusion (візуальний обман); Brand space (унікальне місце комунікації товару зі споживачем); Wild Posting (стікеркампанія); AirField Adv (розміщення реклами на полях біля аеропортів) Blogging (непряме просування в блогах і форумах); Pizza Adv (нестандартне розміщення на коробках для піци); Waterpool Adv (розміщення реклами на дні басейнів).

Syllabus