Мета навчальної дисципліни «Практичний маркетинг для не маркетологів» – формування у здобувачів вищої освіти немаркетингового змісту сучасного практичного світогляду та системи глибоких спеціальних знань про сутність і зміст маркетингу як філософії бізнесу, сфери підприємницької діяльності, функції управління в умовах ринкової економіки та конкуренції, вироблення вмінь і навичок їх використання у практичній діяльності підприємств.
Результати вивчення навчальної дисципліни:
Демонстрування знань і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
Вміння застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Збір та аналіз необхідної інформації, розрахунок економічних та маркетингових показників, обґрунтування управлінських рішень на основі використання аналітичного й методичного інструментарію.
Визначення функціональних областей маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління.
Розрахунок відповідних показників, які характеризують результативність маркетингової діяльності.
Пояснення інформації, ідей, проблем та альтернативних варіантів прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Курс орієнтований на те, щоб допомогти здобувачам вищої освіти (які не є маркетологами) зрозуміти маркетинг як основну складову бізнесу та навчитися застосовувати знання для вирішення практичних завдань в управлінні підприємством.