Івасенко Олена Анатоліївна
доцент кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, к.е.н.
- Магістр з філології, освітньої програми “Германські мови та література (переклад включно), перша англійська спеціальності 035 “Філологія”, Вищий навчальний заклад Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”, 2022 рік
- Кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2009 рік.
- Спеціаліст зі спеціальності “Економіка підприємства”, Полтавський кооперативний інститут,1998 рік.
КОНТАКТИ
Перебування
корпус А, ауд. 107*
Телефон
Наукові бази
- ВГО «Українська Асоціація Економістів-міжнародників», Хмельницький національний університет, «Зимова економічна школа “Україна-ЄС, кроки до вступу: регіональний вимір”», 25.0.2024 – 31.01.2024 року, Сертифікат, (30 год, 1 ЄКТС).
- Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», програма «Підприємництво та торгівля», 10.07.2023 – 10.10.2023 року, Свідоцтво НВ№02071100/0122-23 від 10.10.2023, 360 годин.
- ГО “Всеукраїнська асоціація економістів-міжнародників”, Київський університет імені Бориса Грінченка, програма Літньої економічної школи “Україна і ЄС: кандидатський статус і перспективи євроінтеграції”, 19.06.23-23.06.23, сертифікат №446 від 23.06.2023, 30 год.
- Міжнародна академія освіти і науки, Європейський інститут освіти і науки, Національна академія наук вищої освіти України, Інститут освіти дорослих, науково-методичний вебінар-тренінг “Підготовка грантових заявок та ведення грантових проєктів. Дієві інструменти та особливості реалізації грантових проєктів”, 19.06.23-20.06.23, сертифікат №0084/23, червень 2023, 6 год.
- USAID “Економічна підтримка України”, програма наставництва “Розвиток навичок запуску кейс-чемпіонатів”, листопад 2022-січень 2023, сертифікат, січень 2023, 36 год.
- Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі», Магістр галузі знань Гуманітарні науки спеціальність "Філологія" спеціалізація 035041 "Германські мови та літератури (переклад включно)", Диплом магістра М22№025338 від 28 лютого 2022 лютий, 2700 годин
- Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Онлайн семінар «Ефективна комунікація з літніми людьми та збереження власного психологічного здоров’я за стресових умов (пандемія COVID-19)», 23-26 листопада 2021 року, сертифікат№ 2326112021-75, 26 листопада 2021 року (1 ЄКТС).
- Національна академія педагогічних наук, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. Програма підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників, 25 листопада – 15 грудня 2020 року, свідоцтво ІПЩЩД 21593122/000208 (5ЄКТС)
- Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі» Інтернет-івент «Сучасні освітні практики як засіб інноваційній в період дистанційного навчання», 12 грудня 2020 року, сертифікат (0,1 ЄКТС)
- Центр інформаційної підтримки бізнесу, ГО “Рада молодих вчених” в рамках проєкту EU4Business, Практичний семінар “Від продукту до бренду”, 26 листопада 2020 року, сертифікат, 26 листопада 2020, 6 годин.
- “Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти” від British Council Зимовий табір “Креативне підприємництво”, 1-3 лютого 2020 року, сертифікат від 3 лютого 2020 р, 12 годин.
Сфера наукових інтересів
сучасні напрями маркетингу, цифровізація маркетингу
Участь у наукових (освітніх) проектах
- Учасниця Програми наставництва “Розвиток навичок запуску кейс-чемпіонатів” в рамках проєкту USAID “Економічна підтримка України” організація та проведення Першого Полтавського кейс-чемпіонату
- Учасниця одного із етапів проекту Еразмус+ AESOP «Здійснення захисту прав студентів шляхом введення посади омбудсмена» (561640-ЕРР-1-2015-AZ-EPPKA2-CBHE-JP)
Участь у наукових конференціях, доповіді
- Івасенко О.А. SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіону. Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. С. 291–292.
- Івасенко О.А. Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освіти. Збірник матеріалів 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. том 1. 2 травня- 25 травня 2023. С 352-353.
- Івасенко ОА. Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами України. ОА Івасенко, ДВ Поліщук. Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. URL: http://surl.li/jctws
- Івасенко О.А. Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б Чижевська // Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 20-22.
- Івасенко О.А., Чижевська М.Б. Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освіти. Збірник тез I Міжнародної науково-практичної конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ ТА ОСВІТИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». ГО" МАН". 2022. URL: https://man.org.ua/conferences.html
- Кубрак Н., Івасенко О. Конкурентоспроможність на ринку комп’ютерних та цифрових ігор. Збірник тез XІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасна економічна наука: теорія і практика», 9.11.2022, м. Полтава. C. 99 - 101 URL: http://reposit.nupp.edu.ua/bitstream/PoltNTU/11159/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_10_11_2022_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Івасенко О.А. Імплементація digital-маркетингу територій. EURASIAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS Proceedings of V International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain 5-7 June 2022. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/06/EURASIAN-SCIENTIFIC-DISCUSSIONS-5-7.06.22.pdf
- Івасенко О. А. Аудит електронної комерції вітчизняних крафтових виробників. INNOVATIONS AND PROSPECTS OF WORLD SCIENCE Proceedings of VI International Scientific and Practical Conference Vancouver, Canada 2-4 February 2022. 918-922. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-OF-WORLD-SCIENCE-2-4.02.22.pdf
Монографії
- Івасенко О.А. Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств: монографія / за загальною редакцією Р.В. Грінченко. Одеса: ФОП Бондаренко. 2022. С. 374-409.
Фахові статті
- Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін.// Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. Київ, 2022. Вип. 5 (252). С. 40-46.
- Добрянська В. В., Чичуліна К.В., Івасенко О.А. Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креотив. Ефективна економіка. 2023. № 8. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2009
- Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко // Регіональна економіка. – 2022. – № 4(106). – С. 40–49. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5
Конференції
- Івасенко О.А. Event-маркетинг як дієвий інструмент просування бренду / О.А. Івасенко, В.В. Добрянська // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 96 – 97.
- Івасенко О.А. SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіону / О.А. Івасненко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 291–292.
- Івасенко О.А. Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б Чижевська // Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 20-22.
- Івасенко О.А. Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти України / О.А. Івасенко // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали ІI-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 07 груд. 2023. – Київ : ГО «МАН», 2023. – С. 50–52.
- Івасенко О.А. Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освіти / О.А. Івасенко // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 трав.–25 трав. 2023 р.). – Т. 1. – С. 354–355.
- Івасенко О.А. Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами України / О.А. Івасенко, Д.В. Поліщук // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2022 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 95-97.
- Івасенко О.А. Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б. Чижевська // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали I-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 09 груд. 2022. – К. : ГО «МАН», 2022. – С. 63–64.
Монографії
- Івасенко О.А. Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств: монографія / за загальною редакцією Р.В. Грінченко. Одеса: ФОП Бондаренко. 2022. С. 374-409.
- Івасенко О.А. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2: монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко). Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі». Полтава. 2021. С. 275-312. URL: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12762
- Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. С. 147– 154. URL: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6730
Фахові видання
- Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін.// Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. Київ, 2022. Вип. 5 (252). С. 40-46.
- Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти. Регіональна економіка. 2022. № 4(106). С. 40–49. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5
- Добрянська В. В., Чичуліна К.В., Івасенко О.А. Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креотив . Ефективна економіка. 2023. № 8. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2009
- Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін. // Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. – Київ, 2022. - Вип. 5 (252). - С. 40-46.
- Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко // Регіональна економіка. – 2022. – № 4(106). – С. 40–49. – DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5 Репозитарій НУПП URL: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12506
Методичні вказівки
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 37 с.
- Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 29 с.
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів освітньої програми «Економіка бізнесу» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022 – 43 с.
Список успішних студентів
- Кубрак Надія, студентка 2 курсу спеціальності 075 “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, І місце у І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей 2022/2023 навчального року з галузі «Управління у сфері економічної конкуренції», 2023.
2018, 2017 |
Почесна грамота Виконавчого комітету Полтавської міської ради |
2013 |
Грамота департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації |
2014, 2010, 2008, 2006, 2004, 2001 |
Почесна грамота ректора Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі” |
2020, 2019 |
Подяка ректора Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі” |
вересень 2016 - серпень 2021 |
Директор департаменту маркетингу Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі” |
червень 2022- листопад 2022 |
Керівник відділу маркетингу Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка” |
Посвідчення №0235 ГО «Об'єднання маркетологів України».