Дані викладача


Івасенко Олена

Івасенко Олена Анатоліївна

доцент кафедри економіки, підприємництва та маркетингу, к.е.н.

 

  • Магістр з філології, освітньої програми “Германські мови та література (переклад включно), перша англійська спеціальності 035 “Філологія”, Вищий навчальний заклад Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”, 2022 рік
  • Кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2009 рік.
  • Спеціаліст зі спеціальності “Економіка підприємства”, Полтавський кооперативний інститут,1998 рік.


  1. ВГО «Українська Асоціація Економістів-міжнародників», Хмельницький національний університет, «Зимова економічна школа “Україна-ЄС, кроки до вступу: регіональний вимір”», 25.0.2024 – 31.01.2024 року, Сертифікат, (30 год, 1 ЄКТС).
  2. Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», програма «Підприємництво та торгівля», 10.07.2023 – 10.10.2023 року, Свідоцтво НВ№02071100/0122-23 від 10.10.2023, 360 годин.
  3. ГО “Всеукраїнська асоціація економістів-міжнародників”, Київський університет імені Бориса Грінченка, програма Літньої економічної школи “Україна і ЄС: кандидатський статус і перспективи євроінтеграції”, 19.06.23-23.06.23, сертифікат №446 від 23.06.2023, 30 год.
  4. Міжнародна академія освіти і науки, Європейський інститут  освіти і науки, Національна академія наук вищої освіти України, Інститут освіти дорослих, науково-методичний вебінар-тренінг “Підготовка грантових заявок та ведення грантових проєктів. Дієві інструменти та особливості реалізації грантових проєктів”, 19.06.23-20.06.23, сертифікат №0084/23, червень 2023, 6 год.
  5. USAID “Економічна підтримка України”, програма наставництва “Розвиток навичок запуску кейс-чемпіонатів”, листопад 2022-січень 2023, сертифікат, січень 2023, 36 год.
  6. Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі», Магістр галузі знань Гуманітарні науки спеціальність "Філологія" спеціалізація 035041 "Германські мови та літератури (переклад включно)",  Диплом магістра М22№025338 від 28 лютого 2022 лютий, 2700 годин
  7. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Онлайн семінар «Ефективна комунікація з літніми людьми та збереження власного психологічного здоров’я за стресових умов (пандемія COVID-19)», 23-26 листопада 2021 року, сертифікат№ 2326112021-75, 26 листопада 2021 року (1 ЄКТС).
  8. Національна академія педагогічних наук, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. Програма підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників, 25 листопада – 15 грудня 2020 року, свідоцтво ІПЩЩД 21593122/000208 (5ЄКТС)
  9. Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі» Інтернет-івент «Сучасні освітні практики як засіб інноваційній в період дистанційного навчання», 12 грудня 2020 року, сертифікат (0,1 ЄКТС)
  10. Центр інформаційної підтримки бізнесу, ГО “Рада молодих вчених” в рамках проєкту EU4Business, Практичний семінар “Від продукту до бренду”, 26 листопада 2020 року, сертифікат, 26 листопада 2020,  6 годин.
  11. “Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти” від British Council Зимовий табір “Креативне підприємництво”,  1-3 лютого 2020 року, сертифікат від 3 лютого 2020 р, 12 годин.

Сфера наукових інтересів

сучасні напрями маркетингу, цифровізація маркетингу

Участь у наукових (освітніх) проектах

  1. Учасниця Програми наставництва “Розвиток навичок запуску кейс-чемпіонатів” в рамках проєкту USAID “Економічна підтримка України” організація та проведення Першого Полтавського кейс-чемпіонату
  2. Учасниця одного із етапів проекту Еразмус+ AESOP «Здійснення захисту прав студентів шляхом введення посади омбудсмена» (561640-ЕРР-1-2015-AZ-EPPKA2-CBHE-JP)

Участь у наукових конференціях, доповіді

  1. Івасенко О.А. SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіону. Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. С. 291–292.
  2. Івасенко О.А. Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освіти. Збірник матеріалів 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету. том 1. 2 травня- 25 травня 2023. С 352-353.
  3. Івасенко ОА. Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами України. ОА Івасенко, ДВ Поліщук. Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. URL:  http://surl.li/jctws
  4. Івасенко О.А. Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б Чижевська // Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 20-22.
  5. Івасенко О.А., Чижевська М.Б. Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освіти. Збірник тез I Міжнародної науково-практичної конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ ТА ОСВІТИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ».  ГО" МАН". 2022. URL: https://man.org.ua/conferences.html
  6. Кубрак Н., Івасенко О. Конкурентоспроможність на ринку комп’ютерних та цифрових ігор. Збірник тез XІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Сучасна економічна наука: теорія і практика», 9.11.2022, м. Полтава. C. 99 - 101 URL: http://reposit.nupp.edu.ua/bitstream/PoltNTU/11159/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_10_11_2022_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
  7. Івасенко О.А. Імплементація digital-маркетингу територій. EURASIAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS Proceedings of V International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain 5-7 June 2022. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/06/EURASIAN-SCIENTIFIC-DISCUSSIONS-5-7.06.22.pdf
  8. Івасенко О. А. Аудит електронної комерції вітчизняних крафтових виробників. INNOVATIONS AND PROSPECTS OF WORLD SCIENCE Proceedings of VI International Scientific and Practical Conference Vancouver, Canada 2-4 February 2022. 918-922.  URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-OF-WORLD-SCIENCE-2-4.02.22.pdf

Монографії

  1. Івасенко О.А. Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств: монографія / за загальною редакцією Р.В. Грінченко. Одеса: ФОП Бондаренко. 2022. С. 374-409.

Фахові статті

  1. Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін.// Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. Київ, 2022. Вип. 5 (252). С. 40-46.
  2. Добрянська В. В., Чичуліна К.В., Івасенко О.А. Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креотив. Ефективна економіка. 2023. № 8. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2009
  3. Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко // Регіональна економіка. – 2022. – № 4(106). – С. 40–49. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5

Конференції

  1. Івасенко О.А. Event-маркетинг як дієвий інструмент просування бренду / О.А. Івасенко, В.В. Добрянська // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 96 – 97.
  2. Івасенко О.А. SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіону / О.А. Івасненко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 291–292.
  3. Івасенко О.А. Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б Чижевська // Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 20-22.
  4. Івасенко О.А. Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти України / О.А. Івасенко // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали ІI-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 07 груд. 2023. – Київ : ГО «МАН», 2023. – С. 50–52.
  5. Івасенко О.А. Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освіти / О.А. Івасенко // Тези 75-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 02 трав.–25 трав. 2023 р.). – Т. 1. – С. 354–355.    
  6. Івасенко О.А. Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами України / О.А. Івасенко, Д.В. Поліщук // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 10 листоп. 2022 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 95-97.
  7. Івасенко О.А. Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б. Чижевська // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали I-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 09 груд. 2022. – К. : ГО «МАН», 2022. – С. 63–64.

Монографії

  1. Івасенко О.А. Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств: монографія / за загальною редакцією Р.В. Грінченко. Одеса: ФОП Бондаренко. 2022. С. 374-409.
  2. Івасенко О.А. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2: монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко). Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки та торгівлі». Полтава. 2021. С. 275-312. URL: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12762
  3. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. С. 147– 154. URL: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6730

Фахові видання

  1. Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін.// Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. Київ, 2022. Вип. 5 (252). С. 40-46.
  2. Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти. Регіональна економіка. 2022. № 4(106). С. 40–49. DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5
  3. Добрянська В. В., Чичуліна К.В., Івасенко О.А. Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креотив . Ефективна економіка. 2023. № 8. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2009
  4. Івасенко О.А. Фінансово-безпекова капіталізація інноваційного бізнесу в управлінському обліку міжнародними проектами ефективної маркетингово-логістичної конкурентної стратегії підприємств / М. П. Сахацький, А. С. Павловська, І. М. Кукса та ін. // Формування ринкових відносин в Україні: Збірних наукових праць. – Київ, 2022. - Вип. 5 (252). - С. 40-46.
  5. Івасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко // Регіональна економіка. – 2022. – № 4(106). – С. 40–49. – DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5 Репозитарій НУПП URL: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12506 

Методичні вказівки

  1. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023.  37 с.
  2. Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. 29 с.
  3. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів освітньої програми «Економіка бізнесу» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022 – 43 с.

Список успішних студентів

  1. Кубрак Надія, студентка 2 курсу спеціальності 075 “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, І місце у І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей 2022/2023 навчального року з галузі «Управління у сфері економічної конкуренції», 2023.

2018, 2017

Почесна грамота Виконавчого комітету Полтавської міської ради

2013

Грамота департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації

2014, 2010, 2008, 2006, 2004, 2001

Почесна грамота ректора Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”

2020, 2019

Подяка ректора Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”

вересень 2016 - серпень 2021

Директор департаменту маркетингу Вищого навчального закладу Укоопспілки “Полтавський університет економіки і торгівлі”

червень 2022- листопад 2022

Керівник відділу маркетингу Національного університету “Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка”