Дані викладача


Мокляк Мирослава

МОКЛЯК Мирослава Володимирівна

Доцент кафедри економіки, підприємництва та маркетингу

  • Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу (2018) Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
  • Кандидат економічних наук (2012) Полтавська державна аграрна академія
  • Економіст, спеціальність  «Економіка підприємства», Полтавська державна аграрна академія (2007)

КОНТАКТИ

Перебування

корпус А, ауд. 108*

Телефон

+38 (066) 727 24 81

Наукові бази

ORCID, Google Scholar, Scopus

КУРСИ

  • 075БОК14 Маркетинг
  • 075БОК22 Маркетингова товарна політика
  • 075БВБ11.1 Управління продажами
  • 075БОК21 Поведінка споживача
  • 075МВБ6.1 Інформаційні системи та технології в маркетингу

«Фірма «ДІАМАНТ ЛТД» відділ маркетингу, довідка № 5 від 07.05.2017 р.

Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» центральний інститут післядипломної освіти 10.03.2020-09.10.2020 рр. свідоцтво СП 35830447/1855-20

Сфера наукових інтересів

Маркетинг, поведінка споживача, управління продажами, маркетингова товарна політика.

Участь у наукових (освітніх) проектах

Міжнародна онлайн-школа «Business Processes and Marketing in the Field of Tourism: Modern Cases of Ukraine and EU Member States», 7.10.2021 р. 18.10.2021 р

Участь у наукових конференціях

  1. Мокляк М.В. Лялька М.М. Реклама в Інтернеті: сутність та види. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність:  Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної, 15 травня 2018 року. Полтава: ПолтНТУ, 2018. С. 373-375.
  2. Мокляк М.В. Маркетингові комунікації в системі міжнародного інноваційного маркетингу Актуальні проблеми розвитку сучасної науки: матеріали Всеукр. наук-практ. конф., (м. Полтава, 10 травня 2018 р.).  Полтава: Видавець Шевченко Р. В., 2018. С. 107-109.
  3. Мокляк М.В.  Вірусний маркетинг як перспективний напрям просування товару Актуальні проблеми розвитку сучасної науки : матеріали ХIV Всеукр. наук-практ. конф., (м. Полтава, 22 травня 2019 р.).  Полтава: Видавець Шевченко Р. В., 2019.  С. 135-137.
  4. Мокляк М.В. Лобода К.В. Міжнародна реклама як інструмент бізнес-поцесу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: Матеріали  ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня  2019 року. Полтава: ПолтНТУ, 2019.  С. 199-201.
  5. Мокляк М.В. Новицька І.В.,  Проскура В.С. Сучасні тенденції просвання органічної продукції в Інтернеті International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings, May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia.  С.  8-10.
  6. Мокляк М.В. Найпоширеніші технології сучасного маркетингу підприємств іноземних країн Наукове забезпечення економічного розвитку, правового регулювання і управління в агропромисловому комплексі: Матеріали  Міжнародної науково-практичної конференції, 29 березня 2019 р.  м. Полтава: ПДАА, 2019.  С. 185-187.
  7. Мокляк М.В. Калайда В.О. Міжнародний маркетинг та його роль у зовнішньоекономічній діяльності Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: Матеріали  IV Міжнародної науково-практичної конференції,  листопад  2019 року.  Полтава: ПолтНТУ, 2019.  С. 199-201.
  8. Мокляк М.В. Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачів Розвиток агропродовольчого ринку в умовах глобалізації економіки. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 31 березня 2020 р.). Полтава : кафедра економіки та міжнародних економічних відносин ПДАА, 2020.   С. 185-188.
  9. Мокляк М.В., Кузьменко В.М. Різновиди сучасних PR-технологій 72 конференція, квітень 2020 року. Полтава: ПолтНТУ, 2020.
  10. Мокляк М.В. Розвиток маркетингових інновацій в Україні у сучасних умовах Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених, студентів та аспірантів,   червень  2020 року.  Полтава: ПолтНТУ, 2020.  С. 125-127.
  11. Мокляк М.В., Калініченко А.С., Кошляк Д.І. Основні напрями і підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 14 травня 2021 р. Полтава:  Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021 С.377
  12. Мокляк М. В., Архіпова А. І., Житник О. М. Сутність чорного піару та основні сфери його застосування. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 14 травня 2021 р.  Полтава:  Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021 С.381-382
  13. Мокляк М.В, Соколенко Т.М., Копайгора І.С. Специфіка діяльності PR-кампанії. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 14 травня 2021 р.  Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021  С. 385-386
  14. Мокляк М.В., Бугай А.С., Гребеля П.Є.Підприємство як сучасна форма господарювання. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 14 травня 2021 р.  Полтава: Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021 С.394-395
  15. Мокляк М.В., Чариєва Г.Х. Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачів. Економічний розвиток держави та її соціальна стабільність: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 14 травня 2021 р.  Полтава:  Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021 С.396-397

Монографії

1. М.В. Мокляк, Ю.В. Самойлик Випереджаючий інноваційний розвиток: теорія, методика, практика : монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенко Н.С. Суми : Триторія, 2018. 484 с. Розділ: Креативна індустрія як інноваційний інструмент покращення обладнання міста для людей з вадами зору. С. 454-466.

2. Мокляк М.В. Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / [Ромат Є. В., Бабаченко Л. В., Багорка М. О., Білоткач І. А. та ін.] ; за заг. ред. Є. В. Ромата та С. Ф. Смерічевського. Київ: Студцентр, 2021. 308 с. Розділ: Маркетингова стратегія в кіноіндустрії / М.В.Мокляк, А.С. Бур’ян, О.М. Литвин.  С. 172 – 182.

НМБД (SCOPUS, Web of Science)

1. Чичкало-Кондрацька І.Б., Мокляк М.В., Попова Ю.М. Методологічні підходи щодо вибору оптимального варіанту цінової стратегії аграрних підприємств  Актуальні проблеми економіки  № 7. 2014. С. 11-20. (SCOPUS)

2. Moklyak M.V. Brand as the main marketing direction of activity of enterprises Маркетинг і менеджмент інновацій : наук. журн.  2016.  №2. С. 22-30 (Web of Science).

Фахові видання

1. Мокляк М.В. Хаустова Є.О. Технологія blockchain в логістичній системі підприємства Приазовський економічний вісник  2018. №1(06). С.66-69. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2018/1_06_uk/14.pdf

2. Мокляк М.В., Сафонов М.С., Максименко Є.М. Аналіз методів формування асортиментної політики торгового підприємства [Електронний ресурс] Інфраструктура ринку.  2019.  № 27 URL: https://chmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/07/Moklyak-M.-V..pdf (index copernicus)

3. Мокляк М.В.  Передерій Я.О., Сафонов М.С. Особливості політики просування підприємства кондитерської галузі Економіка і регіон: науковий вісник.  Полтава: ПНТУ ім. Ю. Кондратюка, 2019.  № 1 (72).  С. 205-211. URL: https://doi.org/10.26906/еір.2019.1(72).1444(index Copernicus)

4. Мокляк М.В., Мироненко І.М., Гирка А.А. Особливості сучасного стратегічного контролю маркетингової діяльності підприємства Економіка і регіон: науковий вісник.  Полтава: ПНТУ ім. Ю. Кондратюка, 2019.  № 3  С. 205-211. DOI 10.26906/еір.2019.3(74).1765 (index Copernicus, категорія В)

5. Мокляк М.В.  Шумейко Ю.М., Сазонов М.С. Маркетинг в умовах кризи: особливості застосування та шляхи реформування Економіка і регіон: науковий вісник.  Полтава: ПНТУ ім. Ю. Кондратюка, 2020.  № 2 (77).  С. 77-86. DOI 10.26906/EiR.2020.2(77).1951 (index Copernicus)

Навчальні посібники

1. Попова Ю.М., Мокляк М.В. Навчально-методичний посібник із вивчення дисципліни «Міжнародна інвестиційна діяльність» для студентів спеціальності «Міжнародні економічні відносини» ОКР «Бакалавр».  Полтава: ПолтНТУ, 2017.  107 с

Методичні вказівки

 1. Курс лекцій з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчання, Полтава: ПолтНТУ, 2019. - 100 с. Укладач: Мокляк М.В.

2. Курс лекцій із дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини»,  072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 051 «Економіка», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 073 «Менеджмент», 071 «Облік і оподаткування», 6.030503 «Міжнародна економіка» денної форми навчання , Полтава: ПолтНТУ, 2019. - 132 с. Укладач: Мокляк М.В.

3. Методичні вказівки до практичних занять та організації самостійної роботи із дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 071 «Облік і оподаткування», 073  «Менеджмент» , 242 «Туризм». –Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021–  45 с. Укладач: Мокляк М.В. Кузняк Б.Я.

4. Методичні вказівки до організації самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань із дисципліни «Управління продажами» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»  денної форми навчання.– Полтава:Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. –  24 с. Укладач: Мокляк М.В. Кузняк Б.Я.

5. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2021. –  23 с. Укладач: Мокляк М.В. Кузняк Б.Я.

Подяка ректора Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (2020)