Навчальна дисципліна «Публічна комунікація в діловому спілкуванні» є вибірковою для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей і спрямована на формування дослідження комунікативного процесу у векторі «комунікація-інформація-громада-суспільство-ефективність»; вивчення правил та інструментів ефективної публічної комунікації, принципів функціювання сучасних засобів масової комунікації та інформаційних технологій спілкування; засвоєння правил з етики спілкування; формування уміння застосовувати комунікативні засоби впливу в умовах публічного мовлення.
Оволодіння знаннями про основні теоретичні засади публічної комунікації в діловому спілкуванні ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими, як «Українська мова (за професійним спрямуванням»), «Етика і психологія ділового спілкування», «Лінгвістичні основи документознавства та медіадіяльності», «PR у маркетингових комунікаціях», «Репутаційний менеджмент у системі корпоративних комунікацій» та ін.