Реклама в комунікаційному процесі

У результаті вивчення дисципліни «Реклама в комунікаційному процесі» можна отримати теоретичні та практичні знання у галузі рекламної діяльності як форми масової комунікації; усвідомити ключові поняття і процеси у цій комунікативній сфері; отримати практичні навички усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; ознайомитися з актуально-практичними та науково-прикладними основами реклами, особливостями сутності реклами в комунікаційному процесі, з класифікаційними ознаками видів і засобів реклами, зокрема прес-реклами, радіо-, телереклами, різновидами Інтернет-реклами; розглянути законодавче регулювання рекламної діяльності, методи вибору тексту для рекламного звернення, прийоми застосування засобів реклами для різних цільових аудиторій; отримати практичні професійні навички в галузі рекламної діяльності, а також познайомитися з використанням сучасних технічних засобів для створення реклами.

Силабус