Метою вивчення дисципліни «Штучний інтелект в рекламі та маркетингу» є формування у студентів компетентностей професійної діяльності з застосуванням технологій ШІ в умовах розвитку нових форм технологій ведення бізнесу в цифровому середовищі, практичне застосування набутих умінь та навичок у сучасному бізнесі з метою розробки програм digital- маркетингу на підприємстві.
За результатами вивчення дисципліни студенти знатимуть про: можливості, переваги та недоліки у використанні технологій штучного інтелекту в рекламі та маркетингу; технології створення чат-ботів, контенту, автоматизації цифрового маркетингу та процесу продажів використовуючи технології штучного інтелекту в рекламі та маркетингу; вмітимуть: визначити оптимальні ключові слова для певної сторінки або сайту на основі аналізу даних про конкурентів та популярних запитів у пошукових системах; автоматично класифікувати та категоризувати контент на сайті, що зробить його більш доступним та зрозумілим для користувачів; підвищувати рівень SEOта забезпечити більшу видимість сайту у пошукових системах; аналізувати великі об’єми даних про користувачів та їхню поведінку на сайті для виявлення нових тенденцій і можливостей для розвитку бізнесу; автоматизувати процеси комунікації з клієнтами, такі як чат-боти та автоматичні відповіді на електронну пошту; створювати персоналізовані пропозиції і рекомендації для користувачів на основі їх даних про поведінку та інтереси; аналізувати інтереси аудиторії у соціальних мережах; генерувати контент для соціальних мереж з метою підвищення ефективності кампаній; відстежувати відгуки та коментарі користувачів у соціальних мережах та інтернеті для виявлення проблем та негативних відгуків про бренд; створювати більш ефективні та спрямовані рекламні кампанії у соціальних мережах для підвищення конверсії та зниження витрат на рекламу.