Штучний інтелект в рекламі та маркетингу

Мета дисципліни «Штучний інтелект в рекламі та маркетингу» – формування у студентів компетенцій для професійної діяльності з використанням технологій штучного інтелекту (ШІ) у цифровому середовищі. Курс орієнтований на практичне застосування набутих знань для розробки digital-маркетингових програм на підприємствах.

Після вивчення дисципліни студенти будуть знати:

можливості, переваги та недоліки використання технологій ШІ в рекламі та маркетингу;

технології створення чат-ботів, контенту, автоматизації цифрового маркетингу та процесу продажів за допомогою ШІ;

принципи аналізу та застосування даних для покращення ефективності бізнесу, включаючи SEO та генерацію персоналізованих пропозицій.

Цей курс допоможе студентам освоїти технології ШІ для успішного застосування в цифровому маркетингу, підвищення ефективності кампаній та поліпшення комунікації з клієнтами.

Силабус