SMM: основи (тренінг курс)

Мета курсу «SMM: основи (тренінг курс)» – формування у здобувачів системи знань щодо теоретичних основ і алгоритмів управління маркетингом в соціальних мережах та оволодіння практичними навичками щодо розробки стратегій, вибору ефективних SMM інструментів, формування контентної стратегії, плану просування та запуску ефективних рекламних кампаній.

В результаті його вивчення можна дізнатися: основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі.

Syllabus