SMM: овнови (тренінг-курс)

Метою вивчення дисципліни «SMM: овнови (тренінг-курс)» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань про опанування студентами соціального медіа маркетингу з метою використання у своїй майбутній професійній діяльності. Формування системи знань щодо теоретичних основ і алгоритмів управління маркетингом в соціальних мережах та оволодіння практичними навичками щодо розробки стратегій, вибору ефективних SMM інструментів, формування контентної стратегії, плану просування та запуску ефективних рекламних кампаній.

За результатами вивчення дисципліни студенти будуть знати: основні тренди цифрового ринку, підходи до генерування ідей інтернет-реклами, методи дослідження цільової аудиторії, поведінки інтернет-покупця, головні етапи становлення ринку інтернет-реклами у світі та основні його тренди; основні терміни, що функціонують у галузі реклами; KPI інтернет-реклами; процеси аудиту рекламних кампаній; норми правового регулювання рекламної та PR-індустрії у вітчизняному та міжнародному інтернет-просторі; вміти: володіти основними рекламними інструментами в інтернеті; застосовувати отримані знання до реалізації рекламної кампанії; розробляти стратегії та тактики системного інтернет просування; володіти навичками просування товарів та послуг та прийомами і засобами розробки, планування, реалізації та аудиту інтернрнет-реклами в соціальних мережах.

Силабус