Серед студентів спеціальності 242 Туризм проводиться опитування щодо задоволеності якістю освітньої складової підготовки, що дозволяє зробити наступні висновки:
93,03% студентів і вважають, що їм було відведено достатньо часу на опанування навчальної дисципліни, виконання самостійної роботи, а співвідношення змісту навчального матеріалу за дисципліною, та часу, відведеного на його засвоєння є рівномірним.
90,08% задоволені якістю викладання дисциплін, зокрема їх відповідності обраній спеціальності та можливості здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності. Більші ніж 90% студентів вважають, що зміст навчальних дисципліни є актуальним та дозволяє розвинути свої «soft skills», а в процесі викладання дисципліни застосовуються форми, методи та технології навчання, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу та формуванню професійних компетентностей. Більш ніж 91% студентів акцентують увагу, що під час навчання забезпечуються навчальним інформаційним матеріалом, мають зворотній зв'язок з викладачами та мають можливість обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми) для вивчення навчального матеріалу, форми та методи виконання обраних завдань (задач) та в цілому задоволені навчанням за навчальною дисципліною.
Під час опитування увага приділяється задоволеності якості освітньої складової підготовки потреб студентів, що дозволяє зробити наступні висновки: 93,5 % відмічають високий рівень задоволення освітніх потреб та інтересів студентів; більше 90% студентів задоволені інформаціно-консультативною підтримкою та організацією дистанційного навчання в університеті.
(за всіма дисциплінам, «так» + «скоріше так», %)
Рівень задоволеності – 92,2 %
|
Змістовні питання |
% |
|
Оцініть рівень навантаження під час вивчення дисципліни , де 1 - відсутність завдань для самостійного вивчення дисципліни, 5 - надмірна навантаженість додатковими завданнями |
89,45 |
|
Мені вистачило часу, відведеного у навчальному плані на опанування навчальної дисципліни |
94,35 |
|
Мені вистачило позааудиторного часу для виконання завдань самостійної роботи за навчальною дисципліною |
88,74 |
|
Оцініть рівень відповідності змісту навчальної дисципліни обраній спеціальності за шкалою, де 1 - взагалі не відповідає, 5 - повністю відповідає |
92,00 |
|
Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності |
92,89 |
|
Зміст навчальної дисципліни є актуальним та сучасним |
96,35 |
|
Чи мали ви можливість під час вивчення даної дисципліни розвинути «soft skills» (вміння вести дискусії та публічні виступи, комунікувати з колегами та керівниками, міжособистісне спілкування, вести переговори, роботі в команді, управління часом, креативність, здатність організовувати і проводити заняття, писати грантові пропозиції, управління науковими проектами тощо)? |
92,34 |
|
Оцініть рівень викладання навчальної дисципліни та методики, які використовував викладач для кращого засвоєння навчального матеріалу, за шкалою де 1 - низький рівень, 5 - високий рівень |
93,83 |
|
Під час вивчення навчальної дисципліни я завжди мав зворотній зв'язок з викладачем та мав змогу проконсультуватися (отримати допомогу) у нього з різних змістовних та організаційних питань |
94,35 |
|
У ході вивчення навчальної дисципліни я та інші студенти мали можливість самостійно обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми), тематику курсових робіт або пропонувати свої власні теми, форми і методи виконання обраних завдань тощо |
94,66 |
|
Під час вивчення дисципліни використовувалося спеціалізоване лабораторне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення |
82,35 |
|
Навчальна дисципліна достатньо забезпечена навчальними матеріалами, що розміщені в електронній бібліотеці та на платформі дистанційної освіти університету |
93,07 |
|
Оцініть якість дистанційного курсу з навчальної дисципліни, де 1 - неякісний курс, 5 - курс інформативний і максимально наповнений навчальним матеріалом |
90,04 |
|
Я був завчасно проінформований про критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за навчальною дисципліною |
93,11 |
|
Поточне оцінювання знань з даної навчальної дисципліни вважаю об'єктивним |
95,81 |
|
Оцініть загальний рівень задоволення якістю навчання з даної дисципліни за шкалою, де 1 - низька якість навчання, 5 - висока якість навчання |
92,15 |
Зав. кафедри МЕВ та Т Ірина ЧИЧКАЛО-КОНДРАЦЬКА
Результати проведеного опитування дозволяють отримати об’єктивну інформацію щодо якості викладання в університеті та рівня задоволеності здобувачів вищої освіти за ОП «Туризм». Зокрема 92,23 % студентів спеціальності «Туризм» позитивно оцінили якість надання освітніх послуг. 93 % опитаних вважають, що їм було відведено достатньо часу на опанування навчальних дисциплін, виконання самостійної роботи, а співвідношення змісту навчального матеріалу за дисципліною, та часу, відведеного на його засвоєння є рівномірним. Більші ніж 92,34% студентів вважають, що зміст навчальних дисципліни є актуальним, відповідає обраній спеціальності та дозволяє розвинути свої «soft skills», а в процесі викладання дисциплін застосовуються форми, методи та технології навчання, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу та формуванню професійних компетентностей. Більш ніж 95% студентів акцентують увагу, що під час навчання забезпечуються навчальним інформаційним матеріалом, мають зворотній зв’язок з викладачами та мають можливість обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми) для вивчення навчального матеріалу, форми та методи виконання обраних завдань (задач) та в цілому задоволені навчанням за навчальними дисциплінами.
Рівень задоволеності – 91,23 %
|
Змістовні питання |
% |
---|---|---|
|
Оцініть рівень навантаження під час вивчення дисципліни ...., де 1 - відсутність завдань для самостійного вивчення дисципліни, 5 - надмірна навантаженість додатковими завданнями |
85,35 |
|
Мені вистачило часу, відведеного у навчальному плані на опанування навчальної дисципліни |
93,00 |
|
Мені вистачило позааудиторного часу для виконання завдань самостійної роботи за навчальною дисципліною |
88,74 |
|
Оцініть рівень відповідності змісту навчальної дисципліни обраній спеціальності за шкалою, де 1 - взагалі не відповідає, 5 - повністю відповідає |
90,50 |
|
Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності |
94,89 |
|
Зміст навчальної дисципліни є актуальним та сучасним |
97,35 |
|
Чи мали ви можливість під час вивчення даної дисципліни розвинути «soft skills» (вміння вести дискусії та публічні виступи, комунікувати з колегами та керівниками, міжособистісне спілкування, вести переговори, роботі в команді, управління часом, креативність, здатність організовувати і проводити заняття, писати грантові пропозиції, управління науковими проектами тощо)? |
92,34 |
|
Оцініть рівень викладання навчальної дисципліни та методики, які використовував викладач для кращого засвоєння навчального матеріалу, за шкалою де 1 - низький рівень, 5 - високий рівень |
91,83 |
|
Під час вивчення навчальної дисципліни я завжди мав зворотній зв'язок з викладачем та мав змогу проконсультуватися (отримати допомогу) у нього з різних змістовних та організаційних питань |
96,56 |
|
У ході вивчення навчальної дисципліни я та інші студенти мали можливість самостійно обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми), тематику курсових робіт або пропонувати свої власні теми, форми і методи виконання обраних завдань тощо |
95,66 |
|
Під час вивчення дисципліни використовувалося спеціалізоване лабораторне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення |
66,39 |
|
Навчальна дисципліна достатньо забезпечена навчальними матеріалами, що розміщені в електронній бібліотеці та на платформі дистанційної освіти університету |
95,07 |
|
Оцініть якість дистанційного курсу з навчальної дисципліни, де 1 - неякісний курс, 5 - курс інформативний і максимально наповнений навчальним матеріалом |
89,03 |
|
Я був завчасно проінформований про критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за навчальною дисципліною |
95,11 |
|
Поточне оцінювання знань з даної навчальної дисципліни вважаю об'єктивним |
97,81 |
|
Оцініть загальний рівень задоволення якістю навчання з даної дисципліни за шкалою, де 1 - низька якість навчання, 5 - висока якість навчання |
90,13 |
Середня задоволеність якістю освітньої складової підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності
242 «Туризм і рекреація» за І семестр 2023-2024 н.р.
за освітньою програмою «Туризм»
№ з/п |
Питання |
Рекомендована форма відповіді |
%
|
1 |
Чи вважаєте Ви зміст навчальної дисципліни актуальним і сучасним? |
Так/Ні |
94,5 |
2 |
Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, необхідні для подальшої професійної діяльності |
Шкала від 1 до 10 |
93,12 |
3 |
Вважаю вивчення навчальної дисципліни корисним для моєї подальшої професійної діяльності |
Так/Ні |
90,6 |
4 |
Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за дисципліною |
Так/Ні |
97 |
5 |
Чи вважаєте Ви, що оцінювання знань з дисципліни протягом семестру було об'єктивним та прозорим? |
Шкала від 1 до 10 |
94 |
6 |
Викладач використовував методики, пов'язані з розвитком соціальних навичок (soft skills), наприклад робота в команді, публічні виступи, міжособистісне спілкування, ведення дискусій і переговорів тощо |
Так/Ні |
93,5 |
7 |
Чи мали ви можливість обирати тематику індивідуальних завдань (курсові роботи, проєкти, доповіді, реферати) |
Так/Ні |
86,4 |
8 |
Навчальна дисципліна має належне забезпечення навчальними матеріалами, що розміщені на платформі дистанційної освіти, електронній бібліотеці тощо |
Шкала від 1 до 10 |
95,4 |
9 |
Чи стикалися Ви під час вивчення навчальної дисципліни з випадками порушення принципів академічної доброчесності з боку інших студентів чи з боку викладача? (списування, академічний плагіат, фальсифікація, необ'єктивне оцінювання) |
Так/Ні |
3 |
10 |
Як би Ви оцінили рівень викладання дисципліни |
Шкала від 1 до 10 |
95,1 |
11 |
Що б Ви порадили змінити чи удосконалити для поліпшення якості навчання з даної дисципліни? |
Поле для відповіді |
Див.таблиця |
11 |
Зазначити наданий перлік пропозицій здобувачів вищої освіти |
|
1.Страхування в туризмі: в навчальному матеріалі надати більше прикладів, що стосується безпосередньо сфери туризму. 2.Інформаційні системи і технології: під час занять опановувати більше практичних навичок, що можуть бути використані для подальшого навчання, а не лише про бази даних. |
Зав.кафедри МЕВ та Т Ірина ЧИЧКАЛО-КОНДРАЦЬКА