Оцінювання якості підготовки спеціальності «Туризм» (СВО Бакалавр)

Серед студентів спеціальності 242 Туризм проводиться опитування щодо задоволеності якістю освітньої складової підготовки, що дозволяє зробити наступні висновки:

93,03% студентів і вважають, що їм було відведено достатньо часу на опанування навчальної дисципліни, виконання самостійної роботи, а співвідношення змісту навчального матеріалу за дисципліною, та часу, відведеного на його засвоєння є рівномірним.

90,08% задоволені якістю викладання дисциплін, зокрема їх відповідності обраній спеціальності та можливості здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності. Більші ніж 90% студентів вважають, що зміст навчальних дисципліни є актуальним та дозволяє розвинути свої «soft skills», а в процесі викладання дисципліни застосовуються форми, методи та технології навчання, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу та формуванню професійних компетентностей. Більш ніж 91% студентів акцентують увагу, що під час навчання забезпечуються навчальним інформаційним матеріалом, мають зворотній зв'язок з викладачами та мають можливість обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми) для вивчення навчального матеріалу, форми та методи виконання обраних завдань (задач) та в цілому задоволені навчанням за навчальною дисципліною.

Під час опитування увага приділяється задоволеності якості освітньої складової підготовки потреб студентів, що дозволяє зробити наступні висновки: 93,5 % відмічають високий рівень задоволення освітніх потреб та інтересів студентів; більше 90% студентів задоволені інформаціно-консультативною підтримкою та організацією дистанційного навчання в університеті.

 (за всіма дисциплінам, «так» + «скоріше так», %)

Рівень задоволеності –  92,2 %

 

Змістовні питання

%

  1.  

Оцініть рівень навантаження під час вивчення дисципліни , де 1 - відсутність завдань для самостійного вивчення дисципліни, 5 - надмірна навантаженість додатковими завданнями

89,45

  1.  

Мені вистачило часу, відведеного у навчальному плані на опанування навчальної дисципліни

94,35

  1.  

Мені вистачило позааудиторного часу для виконання завдань самостійної роботи за навчальною дисципліною

88,74

  1.  

Оцініть рівень відповідності змісту навчальної дисципліни обраній спеціальності за шкалою, де 1 - взагалі не відповідає, 5 - повністю відповідає

92,00

  1.  

Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності

92,89

  1.  

Зміст навчальної дисципліни є актуальним та сучасним

96,35

  1.  

Чи мали ви можливість під час вивчення даної дисципліни розвинути «soft skills» (вміння вести дискусії та публічні виступи, комунікувати з колегами та керівниками, міжособистісне спілкування, вести переговори, роботі в команді, управління часом, креативність, здатність організовувати і проводити заняття, писати грантові пропозиції, управління науковими проектами тощо)?

92,34

  1.  

Оцініть рівень викладання навчальної дисципліни та методики, які використовував викладач для кращого засвоєння навчального матеріалу, за шкалою де 1 - низький рівень, 5 - високий рівень

93,83

  1.  

Під час вивчення навчальної дисципліни я завжди мав зворотній зв'язок з викладачем та мав змогу проконсультуватися (отримати допомогу) у нього з різних змістовних та організаційних питань

94,35

  1.  

У ході вивчення навчальної дисципліни я та інші студенти мали можливість самостійно обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми), тематику курсових робіт або пропонувати свої власні теми, форми і методи виконання обраних завдань тощо

94,66

  1.  

Під час вивчення дисципліни використовувалося спеціалізоване лабораторне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення

82,35

  1.  

Навчальна дисципліна достатньо забезпечена навчальними матеріалами, що розміщені в електронній бібліотеці та на платформі дистанційної освіти університету

93,07

  1.  

Оцініть якість дистанційного курсу з навчальної дисципліни, де 1 - неякісний курс, 5 - курс інформативний і максимально наповнений навчальним матеріалом

90,04

  1.  

Я був завчасно проінформований про критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за навчальною дисципліною

93,11

  1.  

Поточне оцінювання знань з даної навчальної дисципліни вважаю об'єктивним

95,81

  1.  

Оцініть загальний рівень задоволення якістю навчання з даної дисципліни за шкалою, де 1 - низька якість навчання, 5 - висока якість навчання

92,15

 

Зав. кафедри МЕВ та Т Ірина ЧИЧКАЛО-КОНДРАЦЬКА

Результати проведеного опитування дозволяють отримати об’єктивну інформацію щодо якості викладання в університеті та рівня задоволеності здобувачів вищої освіти за ОП «Туризм». Зокрема 92,23 % студентів спеціальності «Туризм» позитивно оцінили якість надання освітніх послуг. 93 % опитаних вважають, що їм було відведено достатньо часу на опанування навчальних дисциплін, виконання самостійної роботи, а співвідношення змісту навчального матеріалу за дисципліною, та часу, відведеного на його засвоєння є рівномірним. Більші ніж 92,34% студентів вважають, що зміст навчальних дисципліни є актуальним, відповідає обраній спеціальності та дозволяє розвинути свої «soft skills», а в процесі викладання дисциплін застосовуються форми, методи та технології навчання, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу та формуванню професійних компетентностей. Більш ніж 95% студентів акцентують увагу, що під час навчання забезпечуються навчальним інформаційним матеріалом, мають зворотній зв’язок з викладачами та мають можливість обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми) для вивчення навчального матеріалу, форми та методи виконання обраних завдань (задач) та в цілому задоволені навчанням за навчальними дисциплінами.

Рівень задоволеності – 91,23 %

 

Змістовні питання

%

  1.  

Оцініть рівень навантаження під час вивчення дисципліни ...., де 1 - відсутність завдань для самостійного вивчення дисципліни, 5 - надмірна навантаженість додатковими завданнями

85,35

  1.  

Мені вистачило часу, відведеного у навчальному плані на опанування навчальної дисципліни

93,00

  1.  

Мені вистачило позааудиторного часу для виконання завдань самостійної роботи за навчальною дисципліною

88,74

  1.  

Оцініть рівень відповідності змісту навчальної дисципліни обраній спеціальності за шкалою, де 1 - взагалі не відповідає, 5 - повністю відповідає

90,50

  1.  

Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності

94,89

  1.  

Зміст навчальної дисципліни є актуальним та сучасним

97,35

  1.  

Чи мали ви можливість під час вивчення даної дисципліни розвинути «soft skills» (вміння вести дискусії та публічні виступи, комунікувати з колегами та керівниками, міжособистісне спілкування, вести переговори, роботі в команді, управління часом, креативність, здатність організовувати і проводити заняття, писати грантові пропозиції, управління науковими проектами тощо)?

92,34

  1.  

Оцініть рівень викладання навчальної дисципліни та методики, які використовував викладач для кращого засвоєння навчального матеріалу, за шкалою де 1 - низький рівень, 5 - високий рівень

91,83

  1.  

Під час вивчення навчальної дисципліни я завжди мав зворотній зв'язок з викладачем та мав змогу проконсультуватися (отримати допомогу) у нього з різних змістовних та організаційних питань

96,56

  1.  

У ході вивчення навчальної дисципліни я та інші студенти мали можливість самостійно обирати певні завдання, теми (підтеми, окремі змістовні питання теми), тематику курсових робіт або пропонувати свої власні теми, форми і методи виконання обраних завдань тощо

95,66

  1.  

Під час вивчення дисципліни використовувалося спеціалізоване лабораторне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення

66,39

  1.  

Навчальна дисципліна достатньо забезпечена навчальними матеріалами, що розміщені в електронній бібліотеці та на платформі дистанційної освіти університету

95,07

  1.  

Оцініть якість дистанційного курсу з навчальної дисципліни, де 1 - неякісний курс, 5 - курс інформативний і максимально наповнений навчальним матеріалом

89,03

  1.  

Я був завчасно проінформований про критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за навчальною дисципліною

95,11

  1.  

Поточне оцінювання знань з даної навчальної дисципліни вважаю об'єктивним

97,81

  1.  

Оцініть загальний рівень задоволення якістю навчання з даної дисципліни за шкалою, де 1 - низька якість навчання, 5 - висока якість навчання

90,13

Середня задоволеність якістю освітньої складової підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності

242 «Туризм і рекреація» за І семестр 2023-2024 н.р.

за освітньою програмою «Туризм»

№ з/п

Питання

Рекомендована форма відповіді

%

 

1

Чи вважаєте Ви зміст навчальної дисципліни актуальним і сучасним?

Так/Ні

94,5

2

Зміст навчальної дисципліни дає можливість здобути компетентності, необхідні для подальшої професійної діяльності

Шкала від 1 до 10

93,12

3

Вважаю вивчення навчальної дисципліни корисним для моєї подальшої професійної діяльності

Так/Ні

90,6

4

Викладач на першому занятті чітко та зрозуміло пояснив критерії, порядок, форми та строки проведення поточного та підсумкового контролю знань за дисципліною

Так/Ні

97

5

Чи вважаєте Ви, що оцінювання знань з дисципліни протягом семестру було об'єктивним та прозорим?

Шкала від 1 до 10

94

6

Викладач використовував методики, пов'язані з розвитком соціальних навичок (soft skills), наприклад робота в команді, публічні виступи, міжособистісне спілкування, ведення дискусій і переговорів тощо

Так/Ні

93,5

7

Чи мали ви можливість обирати тематику індивідуальних завдань (курсові роботи, проєкти, доповіді, реферати)

Так/Ні

86,4

8

Навчальна дисципліна має належне забезпечення навчальними матеріалами, що розміщені на платформі дистанційної освіти, електронній бібліотеці тощо

Шкала від 1 до 10

95,4

9

Чи стикалися Ви під час вивчення навчальної дисципліни з випадками порушення принципів академічної доброчесності з боку інших студентів чи з боку викладача? (списування, академічний плагіат, фальсифікація, необ'єктивне оцінювання)

Так/Ні

3

10

Як би Ви оцінили рівень викладання дисципліни

Шкала від 1 до 10

95,1

11

Що б Ви порадили змінити чи удосконалити для поліпшення якості навчання з даної дисципліни?

Поле для відповіді

Див.таблиця

 

11

Зазначити наданий перлік пропозицій здобувачів вищої освіти

 

1.Страхування в туризмі: в навчальному матеріалі надати більше прикладів, що стосується безпосередньо сфери туризму.

2.Інформаційні системи і технології: під час занять опановувати більше практичних навичок, що можуть бути використані для подальшого навчання, а не лише про бази даних.

Зав.кафедри МЕВ та Т Ірина ЧИЧКАЛО-КОНДРАЦЬКА