Навчальна дисципліна «Спічрайтинг та копірайтинг у медіадіяльності» є вибірковою для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей (ступінь вищої освіти – бакалавр) і спрямована на оволодіння студентами спеціальними знаннями з написання та стилістичного оформлення рекламних та PR-текстів; набуття здатності правильно й ефективно застосовувати їх у процесі осмислення особливостей рекламної та PR-діяльності та модифікувати при створенні різних форм та видів сучасного рекламного та PR-продукту; формування уміння створювати рекламні матеріали щодо контентного наповнення, ефективності впливу на споживача та дотримання орфографічних і лексичних норм.
Оволодіння знаннями про основи спічрайтингу і копірайтингу ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами гуманітарного спрямування, зокрема такими, як «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» та ін.