Спічрайтинг та копірайтинг у медіадіяльності

Навчальна дисципліна  «Спічрайтинг та копірайтинг у медіадіяльності»   є вибірковою для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей (ступінь вищої освіти – бакалавр) і  спрямована на оволодіння  студентами  спеціальними  знаннями  з  написання  та  стилістичного  оформлення  рекламних  та  PR-текстів;  набуття  здатності  правильно й ефективно застосовувати їх у процесі осмислення особливостей рекламної та  PR-діяльності та модифікувати при створенні різних форм та видів сучасного рекламного та PR-продукту; формування уміння створювати рекламні матеріали щодо контентного наповнення, ефективності впливу на споживача та дотримання орфографічних і лексичних норм.

Оволодіння знаннями про основи спічрайтингу  і копірайтингу ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами гуманітарного спрямування, зокрема такими, як «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» та ін.

Силабус