Говорили про головне для майбутніх молодих працівників – як побудувати кар’єру в провідних нафтогазовибудівних компаніях, виробити власну стратегію успіху та зацікавити потенційного роботодавця, не маючи великого практичного досвіду.
Компанія Weatherford Україна постійно ініціює зустрічі у новому форматі, де учасники, маючи можливість поспілкуватися з професіоналами, реалізують власні плани професійної самореалізації.
«Надзвичайно раді вітати дружню команду компанії Weatherford на сьогоднішньому заході. Ми завжди захоплюємося вашим вмінням тримати аудиторію, спілкуватися й чекаємо від Вас цікавого неординарного воркшопу»,- привітала гостей директорка Полтавського коледжу нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Любов Шумська.
Головні спікери – директор Weatherford Україна Наталія Рудевич, керівник департаменту похило-скерованого буріння Максим Скельсара, фінансовий директор Weatherford Україна Ірина Однорог, HR-менеджер компанії Оксана Бурдун, HR-менеджер для Континентальної Європи Карін Тур та старший фахівець з розвитку талантів Східної Півкулі Weatherford Садакат Махмуд поділилися цінними професійними порадами та психологічними настановами з планування власної кар’єри у нафтогазовій сфері.
«Це не лекція, навіть не семінар. Це – чудова нагода поставити питання й отримати на них відповіді від досвідчених фахівців нашої компанії. Моя порада студентам: ставте якомога більше питань, дізнавайтесь те, що стане вам у нагоді вже сьогодні», – прокоментувала директор компанії Weatherford Україна Наталія Рудевич.
Про позитивну мотивацію та відповідальність кожного працівника компанії за роботу в команді розповіла HR-менеджер для континентальної Європи Карін Тур: «Запорука успішної кар’єри – постійне навчання та вдосконалення професійних навичок. Ми – маленькі частинки великої компанії, без кожного з нас нічого б не вийшло, адже ми працюємо як один налагоджений механізм. Бути провідним менеджером означає розуміти, що таке «найнижчий рівень». Не варто засмучуватися, якщо не всі ваші амбітні плани знайдуть свою реалізацію в найближчому майбутньому».
Керівник департаменту похило-скерованого буріння Максим Скельсара розповів про власний досвід побудови кар’єри в тому числі про перший досвід на буровій після отримання диплому.
Цікавими лайфхаками при створенні резюме поділилася HR-менеджер компанії Weatherford Україна Оксана Бурдун: «У середньому декількох секунд вистачає, щоб оцінити чи резюме варте уваги. Цього цілком достатньо, щоб скласти певне враження». Спікер назвала найважливіші складові резюме: наявність контактів для зворотного зв’язку, досвід – причому не завжди доречно вказувати увесь досвід роботи, рівень володіння іноземною мовою, стислість тексту, навички та вміння.
«Якщо у Вас є бажання успішно розвиватися, без знання англійської мови у великому бізнесі немає що робити. Ви повинні розуміти, що для того, щоб зростати, треба докладати власних зусиль. У нашої компанії зникає довіра до співрозмовника, який не виконує своїх обіцянок й нічого на робить для власного кар’єрного зростання», – наголосила Оксана Бурдун.
На думку фінансового директора компанії Weatherford Україна Ірини Однорог у резюме важливо вказувати не наявність сертифікатів з підвищення кваліфікації чи інформацію про участь у формах, а досягнення – чого навчилися, як застосовуєте знання на практиці – це дозволить роботодавцю краще зорієнтуватися в професійній компетенції людини.
Старший фахівець з розвитку талантів компанії Weatherford Садакат Махмуд розповів про значення мотиваційного листа для успішного працевлаштування випускника чи вже досвідченого співробітника: «Це гарний шанс інформативно розповісти про себе. Але якщо не впевнені, що зможете зробити це нестандартно та креативно – краще скористатися класичною діловою мовою». Спікер наголосив, що у діловому спілкуванні будь-який лист важливо починати з привітання та звернення до отримувача повідомлення, а в кінці – обов’язково вказати контактну інформацію про себе.
Протягом усієї зустрічі представники Weatherford Україна відповідали на питання присутніх. Студенти та випускники цікавилися: як потрапити до провідних нафтогазовидобувних компаній, з чого почати людині без досвіду роботи, чи візьмуть у компанію без знання англійської мови та як успішно пройти співбесіду.
HR-менеджер компанії Weatherford Україна Оксана Бурдун радить поставити рекрутеру декілька питань для успішної підготовки: «Співбесіда – це завжди стресова ситуація, бо ви не можете спрогнозувати, що на вас чекає. Рекрутер чи HR-менеджер завжди в курсі внутрішньої ситуації в компанії, тому запитайте людину, яка запрошує вас на співбесіду: чого очікувати на співбесіді, хто її буде проводити, , якому стилю одягу надати перевагу, до яких питань бути готовим. Зверніть увагу на найменші дрібниці й ви неодмінно впораєтесь».
Спілкування під час воркшопу було інтерактивним, студенти отримали чимало корисної інформації для роздумів, а найактивніших заохотили подарунками від компанії Weatherford Україна.
«Для вас важлива репутація, працюйте над її формуванням з самого початку. Повірте, навіть в університеті повинен знайтися хтось, хто скаже про вас добре слово. Часто репутація працює на вас, з викладачами досвідчені рекрутери теж частенько спілкуються», – підвела підсумки зустрічі Наталія Рудевич.
Компанія Weatherford Україна планує проведення воркшопів та зустрічей зі студентами і випускниками й надалі. Топ-менеджери компанії завжди відкриті до спілкування з професійних питань.
Медіа-центр
Національного університету
«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»