2025-05-16

У Полтавській політехніці під час круглого столу обговорили роль вихователя як амбасадора науки для дитини

Кафедра психології та педагогіки Полтавської політехніки спільно з Харківською гуманітарно-педагогічною академією провели круглий стіл «Вихователь як амбасадор науки для дитини». У заході взяли участь студенти, викладачі та вихователі-практики, зацікавлені у розвитку допитливого й творчого покоління.

У Полтавській політехніці під час круглого столу обговорили роль вихователя як амбасадора науки для дитини

13 травня 2025 року кафедра психології та педагогіки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» спільно з кафедрою теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» Харківської обласної ради провели онлайн-круглий стіл на тему: «Вихователь як амбасадор науки для дитини».

До участі долучилися студенти, викладачі, вихователі-практики та всі, хто прагне виховувати покоління допитливих, мислячих і творчих дітей.

З вітальним словом до учасників круглого столу звернулися:

  • Лариса Петриченко – проректор з науково педагогічної роботи Комунального закладу «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» Харківської обласної ради;
  • Христина Шапаренко – декан факультету дошкільної і спеціальної освіти та історії;
  • Анна Агейчева – декан факультету філології, психології та педагогіки Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»;
  • Юлія Сирова – завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти;
  • Леся Клевака – в.о. завідувача кафедри психології та педагогіки.

Науковці підкреслили важливість формування в дітей наукового світогляду з раннього віку та наголошували на ролі вихователя як провідника знань, наставника й мотиватора.

Захід відбувся у форматі активного діалогу, де учасники обговорювали, як вихователь може стати натхненником, дослідником, партнером дитини в пізнанні світу.

Відзначаємо наступні цікаві доповіді: «Формування наукового світогляду дітей засобами Музею Науки» (Леся Клевака),  «Діти і наука: в чому може допомогти Stem-освіта» (Анна Мелошенко, 511Д), «Наука в закладі дошкільної освіти» (Катерина Дендеберя, 301-ФДО), «Що таке досліди та чим вони користні в ЗДО. Наш досвід проведення дослідів під час проходження практики: «Повітря навколо нас» (Анастасія Єгорова, Анастасія Старкова, 411Д).

У рамках круглого столу відзначили студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», які були серед переможців конкурсу буклетів та постерів «Наука в життя дитини»:

  • 1 місце – Альбіна Гавриш (група 101-ФДО);
  • 2 місце – Світлана Олексенко, Аміна Цибовська (група 101-ФДО);
  • 3 місце – Інна Дейніченко, Вікторія Юхименко (група 101-ФДО).

Вдячні всім за активну участь, цікаві ідеї та натхнення! Разом ми формуємо нову культуру педагогічної спільнодії та відкриваємо дітям шлях у світ науки.

Нещодавно  в університеті обговорили роль слова у збереженні ментального здоров’я, а також у Полтавській політехніці говорили про життєстійкість як ресурс у кризові часи.

 

Медіацентр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»