2022-07-06

Вступ-2022: як уникнути найпоширеніших помилок під час реєстрації електронних кабінетів

Команда Державного підприємства «Інфоресурс» проаналізувала найпоширеніші помилки, які припускають вступники і оприлюднила відеорекомендації стосовно того, як уникнути проблем при створенні електронних кабінетів. Також фахівці консультаційного пункту Полтавської політехніки допомагають створити особистий електронний кабінет, роз’яснюють порядок подання документів і особливості вступу на різні спеціальності.

Вступ-2022: як уникнути найпоширеніших помилок під час реєстрації електронних кабінетів

Щороку під час створення електронних кабінетів вступники припускаються одних й тих же помилок, через які не можуть зареєструвати кабінет та успішно працювати з ним. Команда Державного підприємства «Інфоресурс» нагадує, як їх уникнути. 

У серії розглянуто найпоширеніші помилки, які припускають вступники:

  • Недійсна або заборонена пошта. Для реєстрації рекомендовано використовувати електронні пошти, які точно дозволені на території України (ukr.net, i.ua, gmail.com). Також при реєстрації електронного кабінету вступника уважно вказуйте всі символи вашої адреси, перевірте правильність внесення даних, а краще у віконце реєстрації скопіюйте свою електронну адресу;
  • Пошта, до якої вступник не має доступу;
  • Вгадування пароля. В такому випадку краще скористайтеся функцією «Забули пароль»;
  • Розбіжності в документах. Якщо в документі про освіту або сертифікаті ЗНО за 2019-2021 роки допущено помилку в даті народження слід звернутися до технічної підтримки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua. Якщо помилку виявлено у даті народження сертифіката НМТ або ПІБ сертифікату НМТ чи ЗНО слід звернутися до Регіонального центру оцінювання якості освіти;
  • Некоректне фото. Не варто завантажувати селфі, потрібно завантажити фото як на документ: розмір не більше 1 Мб, формат jpg;
  • Можливість зміни інформації. Після подання першої заяви жодні зміни внести в кабінет більше неможливо. Рекомендовано уважно перевіряти внесену інформацію до моменту подання заяви (особливо це стосується учасників міжнародних олімпіад, в тому числі олімпійських, дефлімпійських та паралімпійських ігор);
  • Підтвердження сільського коефіцієнта. Цього року скористатися сільським коефіцієнтом можуть лише вступники на освітньо-професійний ступінь «фаховий молодший бакалавр»;
  • Встановлення пріоритетів. Під час подання заяв на бюджет до закладу вищої освіти кожній з них необхідно встановити пріоритет від 1 до 5. З даним пріоритетом ваша заява буде брати участь під час розподілу місць державного замовлення. Рекомендовано уважно визначатися з встановленням пріоритету, змінити пріоритет після подання заяви до закладу освіти та її розгляду в закладі неможливо. Є варіант скасувати заяву, але повторно подати з даним пріоритетом не можна.

У разі виникнення запитань вступники мають можливість звернутися до пункту надання консультаційної допомоги Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»:

м. Полтава, Першотравневий проспект, 24, ауд.123 Ц

vstup@nupp.edu.ua

+38 (0532) 56-16-04

+38 (099) 057-65-17

Нагадуємо, ДП «Інфоресурс» створило чатбот «ОсвітаВсім» – сервіс для перегляду основних дат і подій вступної кампанії для обраної траєкторії вступу.

 

Медіа-центр

Національного університету

«Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»