Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
076 Підприємництво та торгівля |
Освітня програма |
«Економіка бізнесу» |
Обсяг дисципліни |
4 кредитів (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (20 академічних годин), практичні заняття (22 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни направлено на сформування у студентів знання щодо основ функціонування підприємства торгівлі у ринкових умовах господарювання, певний рівень економічного мислення, що дасть їм змогу орієнтуватися в конкретних економічних ситуаціях ринку, приймати економічно обґрунтовані господарські рішення.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.
- Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
- Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.
- Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:
- Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.
- Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.
- Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.
- Вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких та торговельних структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів.
- Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.
Попередньо опановані дисципліни: «Аналіз біржового ринку», «Посередницька діяльність на ринках».
Змістовий модуль І. Теоретичні та організаційні основи бізнес-консалтингу
Тема 1. Сутність і природа бізнес-консалтингу.
Тема 2. Організація консалтингової діяльності.
Тема 3. Консалтинговий процес: етапи та технології.
Тема 4. Діагностика проблем підприємства.
Тема 5. Розробка та обґрунтування бізнес-рішень у консалтингу.
Змістовий модуль 2. Практичні аспекти та напрямки застосування бізнес-консалтингу
Тема 6. Стратегічний консалтинг.
Тема 7. Фінансовий консалтинг.
Тема 8. Маркетинговий консалтинг.
Тема 9. Інноваційний та організаційний консалтинг.
Тема 10. Практика бізнес-консалтингу: кейси та тенденції.
Координатор Syllabus