Навчальний курс 076 «Бізнес-консалтинг»

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

 «Економіка бізнесу»

Обсяг дисципліни

4 кредитів (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (20 академічних годин),

практичні заняття (22 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

 

Вивчення дисципліни направлено на сформування у студентів знання щодо основ функціонування підприємства торгівлі у ринкових умовах господарювання, певний рівень економічного мислення, що дасть їм змогу орієнтуватися в конкретних економічних ситуаціях ринку, приймати економічно обґрунтовані господарські рішення.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

  • Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
  • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.
  • Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
  • Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.
  • Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:

  • Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.
  • Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.
  • Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.
  • Вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких та торговельних структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів.
  • Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.

 

Попередньо опановані дисципліни: «Аналіз біржового ринку», «Посередницька діяльність на ринках».

Змістовий модуль І. Теоретичні та організаційні основи бізнес-консалтингу

Тема 1. Сутність і природа бізнес-консалтингу.

Тема 2. Організація консалтингової діяльності.

Тема 3. Консалтинговий процес: етапи та технології.

Тема 4. Діагностика проблем підприємства.

Тема 5. Розробка та обґрунтування бізнес-рішень у консалтингу.

Змістовий модуль 2. Практичні аспекти та напрямки застосування бізнес-консалтингу

Тема 6. Стратегічний консалтинг.

Тема 7. Фінансовий консалтинг.

Тема 8. Маркетинговий консалтинг.

Тема 9. Інноваційний та організаційний консалтинг.

Тема 10. Практика бізнес-консалтингу: кейси та тенденції.


Координатор Syllabus