Навчальний курс 076 Електронна комерція

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (20 академічних годин),

практичні заняття (22 академічні години)

Форма контролю

Диференційований залік

 

Вивчення дисципліни «Електронна комерція» має на меті формування у здобувачів вищої освіти компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів шляхом опанування теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації, а також набуття вмінь застосовувати технології електронної комерції з метою створення стратегічних конкурентних переваг для підприємства.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької та торговельної діяльності.

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.

Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.

Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.

Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Електронна комерція» є:

Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.

Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.

Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці.

Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур.

Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.

Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.

Попередньо опановані дисципліни: економіка торгівлі.

Тема 1. Сутність та зміст електронного бізнесу й електронної комерції

Тема 2. Електронна комерція як складова електронного бізнесу

Тема 3. Платіжні системи в Інтернет: зміст і типи

Тема 4. Принципи організації та управління Інтернет-магазином

Тема 5. Маркетплейс як сучасний концепт ведення бізнесу

Тема 6. Просування сайтів електронного бізнесу

Тема 7. Безпека і захист інформації в електронній комерції


Координатор Syllabus