| Освітній рівень | Перший (бакалаврський) | 
| Програма навчання | вибіркова | 
| Галузь знань | 07 Управління та адміністрування | 
| Спеціальність | 076 Підприємництво та торгівля | 
| Освітня програма | Економіка бізнесу | 
| Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) | 
| Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (22 академічні години) | 
| Форма контролю | Диференційований залік | 
Вивчення дисципліни «Електронна комерція» має на меті формування у здобувачів вищої освіти компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів шляхом опанування теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації, а також набуття вмінь застосовувати технології електронної комерції з метою створення стратегічних конкурентних переваг для підприємства.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької та торговельної діяльності.
Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.
Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.
Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.
Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Електронна комерція» є:
Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.
Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.
Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці.
Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур.
Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.
Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.
Попередньо опановані дисципліни: економіка торгівлі.
Тема 1. Сутність та зміст електронного бізнесу й електронної комерції
Тема 2. Електронна комерція як складова електронного бізнесу
Тема 3. Платіжні системи в Інтернет: зміст і типи
Тема 4. Принципи організації та управління Інтернет-магазином
Тема 5. Маркетплейс як сучасний концепт ведення бізнесу
Тема 6. Просування сайтів електронного бізнесу
Тема 7. Безпека і захист інформації в електронній комерції
                
Координатор Syllabus