Навчальний курс 076 Реклама і рекламна діяльність

 

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов'язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 «Підприємництво та  торгівля»

Освітня програма

«Економіка бізнесу»

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

Екзамен

Дисципліна «Реклама і рекламна діяльність» є обов'язковою  та формує теоретичну базу та навички використання прийомів, способів та інструментів практичного вирішення проблем створення комунікацій фірми зі споживачами та контактними аудиторіями, розробки основної концепції рекламної політики.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фаховихкомпетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість

СК 3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.

СК 5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій та торговельній діяльності.

СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.

СК11. Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.

 

Програмними результатами вивчення дисципліни ««Реклама і рекламна діяльність»  є:

ПРН 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН 4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.

ПРН 5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН 13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур.

ПРН 14. Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН 15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій та торговельній діяльності за допомогою сучасних методів.

ПРН 20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких і торговельних структур з урахуванням ризиків.

ПРН 22. Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі

Змістовий модуль 1. Теоретична та методологічна концепція реклами

Тема 1. Iсторія розвитку, роль та місце реклами.

Тема 2. Розробка рекламного звернення.

Тема 3. Засоби передачі рекламного звернення.

Тема 4. Інформаційне забезпечення реклами.

Тема 5. Регулювання рекламної діяльності (споживачі, держава, суспільство).
Змістовий модуль 2. Рекламна діяльність

Тема 6. Планування рекламної діяльності.

Тема 7. Формування рекламного бюджету.

Тема 8. Проведення рекламної кампанії.

Тема 9. Робота рекламного агентства.

Тема 10. Контроль рекламної діяльності.

Координатор Syllabus