Навчальний курс ОК2 Іноземна мова для академічних цілей

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання Обов'язкова
Галузь знань 18 Виробництво та технології
Спеціальність 185 Нафтогазова інженерія та технології
Освітня програма Нафтогазова інженерія та технології
Обсяг дисципліни 6 кредитів ECTS (180 академічних годин)
Види аудиторних занять практичні заняття (60 академічних годин), самостійна робота (120 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Мета навчальної дисципліни

Розвиток у аспірантів іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі на рівні В2.

Завдання навчальної дисципліни

Навчити аспірантів вільно висловлюватися на наукові теми та перекладати наукові тексти.

Передумови для вивчення дисципліни

Практична, розвиваюча, загальноосвітня та виховна мета складають основні цілі викладання дисципліни. Практична мета навчання означеної дисципліни: оволодіння необхідним граматичним матеріалом, передбаченим відповідною програмою з практичної граматики та практики УПМ англійської мови, з метою використання отриманих знань у подальшій практичній діяльності. В процесі досягнення практичної мети реалізується до певної міри галузеве спрямування технічній лексиці в цілому та нафтогазовій зокрема. Така направленість навчання здійснюється за рахунок науково та методично відібраного матеріалу за тематикою, яку узгоджено з фахівцями технічних кафедр університету. Розвиваюча мета передбачає подальший розвиток граматичних навичок студента, його пам’яті (слухової, зорової, оперативної та тривалої), уваги (довільної і мимовільної), логічного мислення, вольових якостей, пов`язаних з досягненням прогресу в навчальній діяльності. Загальноосвітня мета передбачає збагачення духовного світу особистості, розширенню знань про англомовні країни на основі виконання практичних завдань та граматичниїх вправ загальноосвітньої тематики"

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен

знати:

  • лексичні одиниці, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
  • граматичні конструкції, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
  • жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу.

вміти:

  • розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця;
  • розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту;
  • писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою;
  • презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах;
  • використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.

 

Координатор  Syllabus