Навчальний курс ВБ 11 Моделювання фільтрації флюїду за допомогою обчислювальних методів

 

Освітній рівень Третій (освітньо-науковий)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 18 Виробництво та технології
Спеціальність 185 Нафтогазова інженерія та технології
Освітня програма Нафтогазова інженерія та технології
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (20 академічних годин), практичні (10 академічних годин), самостійна робота (60 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у аспірантів знань та навичок обчислювальними методами для розв’язання задач фільтрації флюїду в пористих пластах, а також формуванні відповідного науково-логічного мислення.

 

Навчальна дисципліна має забезпечити наступні програмні компетентності:

– здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або науково-інноваційної діяльності в нафтогазовій галузі, застосовувати методологію науково-дослідницької та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення;

– здатність проводити теоретичні й експериментальні дослідження на відповідному рівні;

– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

– здатність застосовувати наукове обладнання, сучасні цифрові технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та освітній діяльності.

Програмні результати навчання:

– мати передові концептуальні та методологічні знання з нафтогазової інженерії та технологій і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій;

– розробляти та досліджувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі процесів і систем, ефективно використовувати їх для отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів у нафтогазовій галузі та дотичних міждисциплінарних напрямах;

– планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми.

Координатор Syllabus