Освітній рівень | Третій (освітньо-науковий) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 18 Виробництво та технології |
Спеціальність | 185 Нафтогазова інженерія та технології |
Освітня програма | Нафтогазова інженерія та технології |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин), практичні (10 академічних годин), самостійна робота (60 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у аспірантів знань та навичок обчислювальними методами для розв’язання задач фільтрації флюїду в пористих пластах, а також формуванні відповідного науково-логічного мислення.
Навчальна дисципліна має забезпечити наступні програмні компетентності:
– здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або науково-інноваційної діяльності в нафтогазовій галузі, застосовувати методологію науково-дослідницької та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення;
– здатність проводити теоретичні й експериментальні дослідження на відповідному рівні;
– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
– здатність застосовувати наукове обладнання, сучасні цифрові технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та освітній діяльності.
Програмні результати навчання:
– мати передові концептуальні та методологічні знання з нафтогазової інженерії та технологій і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій;
– розробляти та досліджувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі процесів і систем, ефективно використовувати їх для отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів у нафтогазовій галузі та дотичних міждисциплінарних напрямах;
– планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми.