Освітній рівень | Третій (освітньо-науковий) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 18 Виробництво та технології |
Спеціальність | 185 Нафтогазова інженерія та технології |
Освітня програма | Нафтогазова інженерія та технології |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (20 академічних годин), практичні (10 академічних годин), самостійна робота (60 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування системних знань стосовно технологічних процесів і обладнання системи збору і підготовки нафти і природного газу як складової технологічного ланцюга видобутку вуглеводневих корисних копалин.
Навчальна дисципліна має забезпечити наступні програмні компетентності:
– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
– здатність проводити теоретичні й експериментальні дослідження на відповідному рівні;
– здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми дослідницького характеру в нафтогазовій галузі, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних досліджень;
– здатність застосовувати сучасні інформаційні технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності.
Програмні результати навчання:
– мати передові концептуальні та методологічні знання з нафтогазової інженерії та технологій і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій;
– розробляти та реалізовувати наукові проекти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання і розв’язувати актуальні наукові задачі нафтогазової галузі з дотриманням норм академічної етики і врахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів;
– глибоко розуміти загальні принципи та методи нафтогазової інженерії, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях у нафтогазовій сфері та у викладацькій практиці.