Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредит ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Ознайомлення аспірантів із уявлень щодо складу і будови головних геологічних даних про основи фундаментів, закономірностей їх розвитку; природними і техногенними умовами ділянок будівництва, новітніх конструктивних рішень основ і фундаментів будівель і споруд.
Завдання навчальної дисципліни
Вироблення у аспірантів умінь описати явища та процеси, щодо складу і будови головних геологічних даних про основи фундаментів, закономірностей їх розвитку; застосовувати нормативну та довідкову літературу в проектуванні; за допомогою нормативної та довідкової літератури конструювати розрахункові схеми; організовувати й здійснювати самостійну роботу, передбачену програмою робочої навчальної дисципліни.
Передумови для вивчення дисципліни.
Набуті знання з дисциплін «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти», «Інформатика».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
Історії розвитку геотехніки у Світі і в Україні; глибокі знання з питань, які розглядаються у курсах «Інженерна геологія», «Механіка ґрунтів», «Основи та фундаменти».
Аспірант повинен вміти:
- оцінювати і виконувати наукові висновки про стан основ та фундаментів будівель і споруд;
- формулювати й окреслювати, впевнено та переконливо просувати наукові знання і розуміння сучасного стану та перспектив розвитку основ і фундаментів;
- організувати самостійну роботу за навчальним планом дисципліни, впевнено вести дискусії, будувати лаконічні відповіді, формулювати висновки;
- на підставі отриманих знань складати технічні завдання і вирішувати їх за допомогою методу скінчених елементів.
Координатор Syllabus Робоча програма