Навчальний курс OK9 Перспективні напрямки розвитку водопостачання та водовідведення

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 3 кредит ECTS (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (36 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Мета навчальної дисципліни

Формування стійкої усвідомленої системи ставлень до своєї професії та об’єкта професійної діяльності і професійних уявлень, зокрема, про взаємозв’язок водопостачання та водовідведення з практичними та науковими задачами в будівництві та цивільній інженерії, про напрямки і засоби забезпечення якісної підготовки фахівців, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації у сфері діяльності, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації.

Завдання навчальної дисципліни

Сформувати у аспірантів наукові уявлення стосовно функціонування сучасних систем водопостачання, методів оцінювання фізіологічної повноцінності питних вод, співвідношення питних і мінеральних вод, методів активації води, врахування окремих недоліків питних вод у процесі життєдіяльності людини.

Передумови для вивчення дисципліни.

Навчальна дисципліна «Перспективні напрямки розвитку водопостачання та водовідведення» є важливою складовою підготовки докторів філософії, і базується на таких навчальних дисциплінах: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Інженерна геологія», «Економіка».

Програмні результати навчання

Аспірант повинен знати:

  • проблеми питної води в Україні та Полтавській області;
  • сучасні норми водоспоживання населення;
  • процес функціонування сучасних систем водопостачання та роль окремих водопровідних споруд;
  • інновації в інженерному обладнанні житлових будинків;
  • принципи комплексного вирішення централізованого і децентралізованого водопостачання малих населених пунктів;
  • альтернативне водопостачання населення;
  • співвідношення питної і мінеральної води;
  • методи активації води;
  • квартирні системи очищення води;
  • перспективні напрямки водовідведення населених пунктів.

Аспірант повинен вміти:

  • оцінювати основний хімічний склад питної води;
  • ураховувати окремі недоліки питної води у процесі життєдіяльності;
  • оцінювати якість мінеральної води за основним хімічним складом;
  • грамотно вибирати бутильовану воду для питних потреб;
  • грамотно вибирати фільтри для доочищення питної води у квартирі;
  • правильно експлуатувати квартирні системи очищення води.

Координатор Syllabus Робоча програма