Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредит ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Формування стійкої усвідомленої системи ставлень до своєї професії та об’єкта професійної діяльності і професійних уявлень, зокрема, про взаємозв’язок водопостачання та водовідведення з практичними та науковими задачами в будівництві та цивільній інженерії, про напрямки і засоби забезпечення якісної підготовки фахівців, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації у сфері діяльності, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації.
Завдання навчальної дисципліни
Сформувати у аспірантів наукові уявлення стосовно функціонування сучасних систем водопостачання, методів оцінювання фізіологічної повноцінності питних вод, співвідношення питних і мінеральних вод, методів активації води, врахування окремих недоліків питних вод у процесі життєдіяльності людини.
Передумови для вивчення дисципліни.
Навчальна дисципліна «Перспективні напрямки розвитку водопостачання та водовідведення» є важливою складовою підготовки докторів філософії, і базується на таких навчальних дисциплінах: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Інженерна геологія», «Економіка».
Програмні результати навчання
Аспірант повинен знати:
- проблеми питної води в Україні та Полтавській області;
- сучасні норми водоспоживання населення;
- процес функціонування сучасних систем водопостачання та роль окремих водопровідних споруд;
- інновації в інженерному обладнанні житлових будинків;
- принципи комплексного вирішення централізованого і децентралізованого водопостачання малих населених пунктів;
- альтернативне водопостачання населення;
- співвідношення питної і мінеральної води;
- методи активації води;
- квартирні системи очищення води;
- перспективні напрямки водовідведення населених пунктів.
Аспірант повинен вміти:
- оцінювати основний хімічний склад питної води;
- ураховувати окремі недоліки питної води у процесі життєдіяльності;
- оцінювати якість мінеральної води за основним хімічним складом;
- грамотно вибирати бутильовану воду для питних потреб;
- грамотно вибирати фільтри для доочищення питної води у квартирі;
- правильно експлуатувати квартирні системи очищення води.
Координатор Syllabus Робоча програма