Адміністрування бізнесу

В результаті вивчення дисципліни «Адміністрування бізнесу»  відбувається формування комплексу теоретичних знань і умінь щодо розробки та здійснення адміністративного управління з позиції управління персоналом: психологічні особливості (лідерські якості, стиль управління)  формування кадрової політики в сучасних організаціях, найму та розміщенню персоналу, забезпечення цілеспрямованого використання персоналу організації, а також сприяння формуванню у майбутніх фахівців розуміння важливості правильної, науково-обгрунтованої роботи з людьми.

В результаті вивчення дисципліни можна навчитися: формувати колектив; обирати якісний процес управління; володіти інструментарієм стимулювання працівників, що передбачає необхідність врахування внутрішнього потенціалу працівника; здійснювати контроль за груповою динамікою колективу; здійснювати аналіз майбутніх потреб, що обумовлюють необхідність та основні напрями розвитку персоналу; здійснювати ресурсне забезпечення та соціально-психологічні аспекти менеджменту персоналу.

Силабус