Бізнес-аналітика

В результаті опанування дисципліни «Бізнес-аналітика» можна навчитися: виявляти, ставити, вирішувати проблеми та приймати обґрунтовані рішення; проводити аналіз конкурентного середовища підприємства; обирати і оцінювати стратегічну позицію підприємства на ринку та ступінь її  привабливості; оцінювати стратегічне протистояння підприємств-конкурентів з використанням SWOT – аналізу та PIMS – аналізу; оцінювати конкурентоспроможність підприємства на ринку з використанням аналітичного та графічного методу; оцінювати конкурентоспроможність продукції підприємства, чинники її формування та обґрунтовувати напрямки її досягнення; оцінювати майно підприємства; визначати загрозу банкрутства підприємству та обґрунтовувати систему заходів щодо попередження, нейтралізації та подолання кризових явищ; аналізувати бізнес-проблеми діяльності підприємства; оцінювати корпоративну культуру на підприємстві та чинників, які впливають на її формування; вирішувати проблемні питання і нестандартні ситуації у професійній діяльності за умов невизначеності та ризиків.

Syllabus