Мета викладання дисципліни «Бізнес-риторика» є формування у бакалаврів: уміння спілкування з аудиторією, вести активні переговори з діловими партнерами, грамотно будувати свою професійну діяльність, використовуючи сучасні технології ділового спілкування в умовах кроскультурної комунікації; виробити навички побудови ораторського твору, виходячи з конкретних завдань і мети спілкування, ділової комунікації та її наукової розробки; розвивати навички ефективного мовної поведінки в життєвих ситуаціях професійного спілкування.
Програма передбачає ознайомлення здобувачів вищої освіти із значним за обсягом масивом матеріалу, пов’язаного з оволодінням знаннями історії розвитку риторики як науки і соціального явища; ознайомленням з основними родами і видами сучасного красномовства; вивченням суті національної риторики та її особливостей; опануванням навичками бізнес-риторики; оволодінням методикою побудови публічного виступу різних жанрів та його виголошення.