Blogging

Мета курсу «Blogging» – формування теоретичних знань та практичних навичок щодо ведення власного (корпоративного) блогу, роботи з лідерами думок. Вправність щодо створення авторських, текстових блогів, podcast-ів тощо. Вивчення специфіки різних платформ для блогінгу, інструментарію поширення матеріалів у соцмережах, принципи побудови контенту, аналітика аудиторії, пошук власного стилю до творення контенту. Аналіз наявного досвіду створення і популяризації контенту у блогосфері, методи маніпуляції, прийоми по приверненню уваги та формування власної аудиторії. Розгляд різноманітних шляхів монетизації контенту блогів відповідно до жанрової особливості та тематики.

В результаті вивчення дисципліни можна навчитися: аналізувати соціальні мережі як інформаційний ресурс; створювати, вести та закривати облікові записи в різних соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, і т.і.); опираючись на знання психологічних особливостей споживачів, адекватно сприймати аудиторію соціальних мереж (флешмоб, подія, пост, репост, коментар, тролінг тощо); розпізнавати фейкову інформацію в соціальних мережах, вміти реагувати на неї; проводити виміри аудиторії в соціальних мережах; підтримувати web-блоги.

Syllabus